احمد زاده به پرسپولیس برنمی گردد

مدیر برنامه احمد زاده درباره آخرین وضعیت این بازیکن در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: احمد زاده با باشگاه لهستانی قراردادش را امضا کرده است و بازگشت او به پرسپولیس صحت ندارد. 

او درباره حضور احمد زاده با کامیابی نیا در ترکیه بیان کرد: شاید این 2 بازیکن برای تفریح به ترکیه رفته باشند و بعید می دانم موضوع دیگری در این باره مطرح باشد. احمد زاده با باشگاه لهستانی قرارداد دارد و به تعهدات خود هم پایبند است. 

مدیر برنامه مسلمان درباره وضعیت این بازیکن گفت: باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است که مسلمان در لیست خرید برانکو جایی ندارد و اگر هواداران پرسپولیس او را بی غیرت خطاب کنند کارشان درست نیست. به هر حال این بازیکن از چند تیم داخلی و خارجی پیشنهاد دارد و به زودی با یکی از این تیم ها قرارداد می بندد. 

او درباره ناراحتی هواداران پرسپولیس بابت ترانسفر بازیکنان به تیم های خارجی تصریح کرد: هواداران پرسپولیس زمانی که بازیکن برای این تیم می آوردم از من تشکر می کردند و اکنون به علت ترانسفر بازیکنان ناراحت شدند. مدیریت قبلی پرسپولیس مقصر همه این اتفاقات است که به فکر آینده تیم نبودند و باعث شدند پرسپولیس از 2 پنجره نقل و انتقالاتی محروم شود.