همه چیز درباره قرارداد بازیکنان استقلال

مسئولان نقل و انتقالات باشگاه استقلال در روزهاى گذشته توانستند ٤ خرید  براى لیگ هیجدهم داشته باشند تا فصل آتى را با قدرت هر چه تمام آغاز کنندمدیران باشگاه استقلال تا به اینجا مرتضى آقاخان ،فرشاد محمدى مهر ،روح الله باقرى و محمد دانشگر را از لیست شفر جذب کردند و به طور حتم هدف بعدى و اصلى مسئول نقل و انتقالات،  حفظ ستار هاى فعلى تیم از جمله امید ابراهیمى ،وریا غفورى ،جپاروف ،فرشید باقرى ،حسین حسینى و تیام است.

با این وجود مدیران استقلال براى تکمیل لیست براى فصل آتى جذب یک یا ٢ بازیکن دیگر را نیز خواهند داشت که بدون شک بازیکن خارجى نخواهد بود و اینطور که به نظر مى رسد صیاد منش از ابتدا در لیست استقلال بوده و توافقات هم نهایى شده اما این بازیکن تنها با رفع مشکل حقوقى مى تواند همانند بازیکنان جدیدى که به تیم ملحق شدند براى فصل بعد پیراهن آبى بر تن کند

میثم تیموری مدافع چپ پارس جنوبی جم هم گویا در لیست شفر بوده اما به هر حال شنیده مى شود مصدومیت و نظر نهایى سرمربى استقلال روى این بازیکن زیاد مثبت نبوده است.پیمان میرى وینگر نفت مسجد سلیمان و یونس دلفى از استقلال خوزستان هم بازیکنانى هستند که بحث حضورشان در استقلال مطرح شده اما در نهایت باید دید از این بازیکنان کدامیک شانس حضور در استقلال را دارند تا پرونده استقلال براى رقابت هام لیگ هجدهم بسته شود.

مدت قرارداد بازیکنان استقلال با باشگاه : 

مهدی رحمتى ،  حسین حسینى ، پژمان منتظرى، امید نورافکن ،  آرمین سهرابیان ، خسرو حیدرى، بویان ، سید مجید حسینی ،  جابر انصارى و تیام هر کدام با باشگاه استقلال یک سال از قراردادشان باقی مانده است .

لئو ناردو پادوانى ، على قربانى ،فرشید باقرى ، وریا غفورى ، امید ابراهیمى و سرور جپاروف قرار دادشان به پایان رسیده است. 

فرشید اسماعیلى ، مهدى قائدى، داریوش شجاعیان ، بهنام برزاى و محسن کریمى هر کدام 2 سال از مدت قراردادشان با آبی پوشان پایتخت باقی مانده است. 

میلاد زکی پور هم تنهابازیکن آبی پوشان است که 4 سال از قراردادش باقی مانده است .

ظاهرا تنها امید نورافکن قصد لژیونر شدن دارد که این بازیکن با پرداخت مبلغى براى دریافت رضایت نامه مى تواند از استقلال جدا شود.

ارشیا بابازاده نیز جزو جدا شده هاى استقلال محسوب مى شود.

بویان بازیکن خارجى تیم فوتبال استقلال با توجه به مشکلاتى که دارد باید براى جدایى از استقلال خودش اقدام کند و توافق حاصل شود.

اما از آنجایى که شفر از خط حمله خود در فصل قبل رضایت چندانى نداشت به نظر مى رسد برزاى در لیست فروش باشد اما از طرفى شنیده می شود على قربانى از پارس جنوبی پیشنهاد دارد. 

محسن کریمى ،داریوش شجاعیان و پادوانى هم مصدومان تیم محسوب مى شوند که از اول فصل جدید قادر به همراهى تیم نیستند و احتمال دارد مسئولان استقلال نام این بازیکنان را از فهرست خود خارج کنند تا به این ترتیب بتوانند بازیکنان جدید را جایگزین کنند.