5 بازیکنی که نبودنشان شرایط را سخت می‌کند

تیم تراکتورسازی بعد از انتقال مالکیتش به بخش خصوصی و شخص محمدرضا زنوزی با یک مشکل تازه مواجه شده که می تواند تیم را با بحران بزرگی روبه رو کند. تراکتورسازی که در سال های گذشته بازیکنان سرباز پرتعدادی به خدمت می گرفت، حالا با توجه به خارج شدن از زیر مجموعه تیم های تحت پوشش ستاد کل نیروهای مسلح عملا نمی تواند سرباز جدید به خدمت بگیرد. مشکل بزرگ اما اینجا است که 5 سرباز تاثیرگذار این تیم هنوز بلاتکلیف هستند.

مهدی مهدی پور، رضا شربتی، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر و قائم اسلامی خواه 5 بازیکنی هستند که یک و نیم سال دیگر از خدمت سربازی شان باقی مانده و وضعیت شان روشن نیست. در این رابطه ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرده این بازیکنان نمی توانند در تراکتورسازی بقیه خدمت شان را بگذرانند و باید به تیم های نظامی دیگر بروند اما مسئولان باشگاه تبریزی در تلاش هستند تا این مشکل را حل کنند.

با توجه به اینکه این 5 بازیکن مذکور جزو نفرات تاثیرگذار تراکتورسازی هستند، اگر آنها از تیم جدا شوند، ضربه شدیدی به تراکتور وارد می شود. بی تردید جدایی آنها به منزله کمبود بازیکن در تراکتورسازی خواهد شد و بحران جدیدی ایجاد خواهد کرد.

بر این اساس عباس الیاسی سرپرست باشگاه تراکتورسازی که نقش ویژه ای در واگذاری به بخش خصوصی داشت، تلاش های زیادی انجام می دهد تا مشکل 5 بازیکن سرباز را حل کند. او جلساتی را با مسئولان ستادکل نیروهای مسلح برگزار خواهد کرد تا بتواند مجوز ادامه خدمت سربازی این ستاره ها را در تراکتورسازی بگیرد.