تبریزی: مسلمان جزو بهترین هافبک‌های ایران است

مرتضی تبریزی را فصل آینده هم با پیراهن ذوب‌آهن خواهیم دید. با اینکه امسال هم شایعات مختلفی در خصوص پیوستن او به یکی از دو تیم مطرح پایتخت شنیده می‌شد اما تبریزی در نهایت در ذوب‌آهن ماندگار شد چون مسئولان باشگاه حاضر نیستند او را به دیگر تیم‌های ایرانی بدهند.

*تو امسال چند پیشنهاد خوب داشتی اما در نهایت در ذوب‌آهن ماندی، در این خصوص چه صحبتی داری؟

همان‌طور که شما می‌گویید من چند پیشنهاد داشتم اما قبل از اینکه فصل به پایان برسد در مصاحبه‌هایم گفتم با ذوب‌آهن یک سال دیگر قرارداد دارم و مسئولان باشگاه در مورد آینده‌ام تصمیم‌گیری می‌کنند. باشگاه هم مخالف جدایی من است و در نهایت ماندگار شدم.

*ظاهراً دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هم دنبال جذب تو بودند؟

بله، همین ‌طور است ولی گفتم من با ذوب‌آهن قرارداد دارم و مسئولان این باشگاه هم تصمیم‌گیرنده هستند. اینکه بخواهم به یکی از این دو تیم بروم دست من نیست و چون تحت قرارداد هستم باشگاه ذوب‌آهن باید نظر بدهد.

*خودت دوست نداشتی به یکی از این دو تیم بروی؟

من قبلاً هم گفتم هر بازیکنی دوست دارد در استقلال یا پرسپولیس بازی کند ولی من بازیکن ذوب‌آهن هستم و فصل آینده هم پیراهن این تیم را برتن خواهم کرد. امیدوارم بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم و دوباره در بین گلزنان برتر لیگ باشم.

*فکر می‌کنی ذوب‌آهن فصل آینده بتواند مدعی قهرمانی باشد؟

باشگاه تلاش کرد تا اسکلت اصلی تیم را حفظ کند و ما بازیکنان زیادی را از دست ندادیم. همین موضوع می‌تواند به هماهنگی تیم کمک کند و ما نهایت تلاشمان را به خرج می‌دهیم تا ذوب‌آهن در کورس قهرمانی باشد.

*در مورد اضافه شدن محسن مسلمان به ذوب‌آهن چه صحبتی داری؟

مسلمان قبلاً هم در اینجا بازی کرده بود و مطمئناً خاطرات خوبی از بازی در ذوب‌آهن دارد. او جزو بهترین هافبک‌های ایران است و خوشحالم که چنین بازیکنی به ذوب‌آهن آمده است.

*تو خیلی تلاش کردی در این چند سال به تیم ملی برسی، از اینکه در بین ملی‌پوشان نیستی چه احساسی داری؟

من همیشه تلاش کردم بتوانم نظر کادر فنی را جلب کنم ولی به هر حال در مورد این مسائل آقای کی‌روش تصمیم می‌گیرد. او بدون شک  تیم خوبی را راهی روسیه کرده و از صمیم قلب آرزو می‌کنم ایران در جام جهانی‌ نمایش آبرومندانه‌ای داشته باشد تا هواداران فوتبال را خوشحال کند.