بازیکن پرسپولیس از پیشنهاد یک میلیون دلاری گذشت

انصاری از پیشنهاد یک میلیون دلاری (نرخ ارز در بازار تهران را در نظر بگیرید) عبور کرد تا بازیکن پرسپولیس باقی بماند. البته منابع خبری نزدیک به باشگاه پرسپولیس می‌گویند شاید انصاری در نیم‌فصل از این تیم جدا شود اما به هر حال این بازیکن، اتفاق جالبی را رقم زد.

محمد انصاری مدافع پرسپولیس که از لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی‌ 2018 روسیه خط خورده بود، در تهران ماند تا تمرینات اختصاصی خود را دنبال کند. این بازیکن پای حرفش ماند و وقتی متوجه شد باشگاه هیچ شانسی برای باز کردن پنجره نقل و انتقالات ندارد، در پرسپولیس ماند. البته قرارداد هم داشت اما پیشنهادش به گونه‌ای بود که می‌توانست ایران را ترک کند. او از دو باشگاه اروپایی که البته نام‌شان هرگز عنوان نشد، پیشنهاد داشت که به ادعای یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس، یکی از این پیشنهادات می‌توانست برای انصاری طی دو فصل، حدود یک میلیون دلار در پی داشته باشد. به معنای دیگر، انصاری از پیشنهاد یک میلیون دلاری (نرخ ارز در بازار تهران را در نظر بگیرید) عبور کرد تا بازیکن پرسپولیس باقی بماند. البته منابع خبری نزدیک به باشگاه پرسپولیس می‌گویند شاید انصاری در نیم‌فصل از این تیم جدا شود اما به هر حال این بازیکن، اتفاق جالبی را رقم زد.

قرارداد انصاری برای فصل آینده با پرسپولیس به لحاظ مالی دوباره تمدید می‌شود اما از نظر زمانی، قرارداد نیازی به تمدید ندارد. انصاری سقف قرارداد را دریافت می‌کند. البته گفته می‌شود اگر پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز شود، این بازیکن از پرسپولیس در همین تابستان جدا می‌شود.