شفر به دنبال حضور یک خارجی در استقلال

 مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در حالی این روز‌ها به دنبال جذب بازیکن برای هجدمین دوره لیگ برتر و تکمیل لیست وینفرد شفر است که به گوش می‌رسد سرمربی آلمانی آبی پوشان خواهان  حضور یک بازیکن خارجی دیگر در این تیم است.

اعلام شده بازیکن مد نظر شفر ۱۹ ساله و مهاجم است و به نوعی مکمل تیام در خط حمله است، اما با پیگیری از مدیران استقلال، شفر هنوز درباره این بازیکن اطلاعاتی به مسئولان باشگاه نداده تا آن‌ها اقدام به جذب بازیکن مورد نظر کنند.

این نشان می دهد شفر قرار است تمام جوانب این نقل و انتقال را در نظر بگیرد و پس از آن باشگاه را در جریان بگذارد اما آنچه واضح است شفر در نقل و انتقالات مورد وثوق و اعتماد باشگاه استقلال است و خرید تیام این موضوع را  نزد مدیران باشگاه نهادینه کرده است.

تیم فوتبال استقلال برای فصل آینده تنها ۲ جای خالی در لیست بزرگسالان دارد که قرار است مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال یک بازیکن دیگر جذب کند و یک جای خالی را برای جذب بازیکن آزاد کنار بگذارد.

استقلالی‌ها ۳ سهمیه زیر ۲۳ سال دارند و در سهمیه زیر ۲۱ سال ۵ جای خالی دارند که بدون شک توفیقی مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال برای جذب بازیکن در این رده‌ها اقدامات لازم را انجام داده است.