خانزاده: باید گام اول را محکم برداریم

محمدرضا خانزاده بازیکن تیم ملی فوتبال پیش از آغاز تمرین تیم ملی پوشان اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز خوب بوده است و بچه‌ها با انگیزه تمرینات را دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: شرایط و امکانات کمپ بسیار خوب بوده است و هر چه به بازی‌های تیم ملی نزدیک می‌شویم باید تمرکزمان را بالاتر ببریم تا گام اول را مقابل مراکش محکم برداریم.

خانزاده در پاسخ به این سوال که برخی انتقاد‌ها از نفرات خط دفاعی و حضور شما در تیم ملی وجود داشت، نظرتان در این باره چیست؟ گفت: هر کسی می‌تواند هر نظری داشته باشد و من هم به آن احترام می‌گذارم، ما به این چیز‌ها توجه نمی‌کنیم، مهم همدلی و اتحاد بازیکنان در تیم ملی است که برگ برنده ما در جام جهانی می‌تواند باشد.

مدافع تیم ملی درباره حریفان ایران در جام جهانی گفت: حریفان ایران مشخص هستند که قهرمان جهان، اروپا و آفریقا هستند. شرایط فوق العاده سخت است، البته ما هم بازیکنان ایران هستیم و با تمام جان مان از ایران دفاع خواهیم کرد.

خانزاده درباره اینکه آیا در حال حاضر مشکلی خاصی در تیم ملی وجود دارد، گفت: مشکل خاصی در تیم ملی وجود ندارد، کمبود بازی دوستانه باعث مشکلاتی برای ما شد، اما از طرفی باز نکردن مقابل برخی حریفان زمینه سار بروز پالس و انرژی مثبت به تیم ملی شد.