بررسی آخرین وضعیت پرسپولیس در نقل و انتقالات

پرسپولیس که در فصل هفدهم توانست برای دومین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر شود، با توجه به محرومیتش از نقل و انتقالات پیش بینی می‌شد وضعیت بدی پیدا کند و نتواند با قدرت همیشگی در فصل جدید در میادین حاضر شود ولی علمکرد آنها تا اینجای کار نشان از عزم جدی برای هتریک در قهرمانی دارد.

سرخپوشان 3 بازیکن کلیدی خود یعنی صادق محرمی، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده را از دست داده‌اند و از طرفی امید عالیشاه که خدمت سربازی‌اش به پایان رسیده به این تیم اضافه شده است. سرخپوشان نگرانی زیادی بابت از دست دادن کمال کامیابی‌نیا داشتند ولی این بازیکن در نهایت قراردادش را به مدت 3 فصل تمدید کرد و ماندنی شد.

در حال حاضر بزرگترین دغدغه پرسپولیس تمدید قرارداد با وحید امیری است و تکلیف این بازیکن بعد از جام جهانی روشن می‌شود.

از طرفی پرسپولیسی‌ها با وجود محرومیت از نقل و انتقالات بیکار ننشسته‌اند و تا کنون مهدی شیری و مهدی شریفی را به خدمت گرفتند. تکلیف این دو بازیکن هنوز مشخص نیست و اگر پنجره پرسپولیس باز نشود از نیم فصل در ترکیب سرخپوشان به میدان می‌روند.

ماموریت مهم دیگری که پرسپولیس دارد جذب سروش رفیعی است. هافبک سابق سرخپوشان از الخور جدا شده و قصد دارد به لیگ ایران باز گردد. اگرچه رفیعی پیشنهادات خوبی از تراکتورسازی و سپاهان دارد ولی تمایلش به بازگشت به پرسپولیس است و دیدار خوبی هم به تازگی در این باره با برانکو داشته است و طی روزهای آینده وضعیتش مشخص خواهد شد.

سرخپوشان 3 بازیکن از دست داده و 3 بازیکن اضافه کرده‌اند که 2 نفر از این میان احتمالا از نیم فصل دوم اضافه می‌شوند و رفیعی هم شامل همین موضوع خواهد شد. پس تا اینجا در نیم فصل نخست با پرسپولیسی مواجه خواهیم بود که چندان تضعیف نشده و تنها دستش در نیمکت کمی خالی است ولی احتمالا از نیم فصل دوم با قدرتی مضاعف به میادین وارد خواهد شد.