بازیکنی که شبانه‌روز به صعود تیم ملی فکر می‌کند

رشید مظاهری در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران گفت: اینجا از همه لحاظ تامین هستیم. از نظر روحی و بدنی هم شرایط خوبی داریم. همه امکانات فراهم است. باید برای بازی‌های جام جهانی آماده باشیم.

وی تاکید کرد: نمی‌توانیم الان درباره اسپانیا و پرتغال صحبت کنیم. فقط به مراکش فکر می‌کنیم و باید اولین قدم را خوب برداریم. اگر اینطور باشد با روحیه خوب سایر تیم‌ها را آنالیز می‌کنیم.

دروازه بان تیم ملی در خصوص وضعیت سه دروازه بان ایران تصریح کرد: باید خدا را شکر کنم که اینجا هستم. از کی روش ممنونم که مرا انتخاب کرد. تنها کاری که باید بکنم تمرینات حرفه‌ای و سخت است. به این فکر می‌کنم که بازیکن هستم، ولی تصمیم آخر را کی روش می‌گیرد. هرکسی درون دروازه باشد، همه برایش دعا می‌کنند تا بتوانیم مردم ایران را خوشحال کنیم.

مظاهری در پاسخ به این سئوال که آیا به صعود تیم ملی به مرحله بعد فکر می‌کنید؟ تاکید کرد: به نظرم شما خیلی ناامید هستید. بعد از لغو بازی‌های تدارکاتی، بازیکنان تیم ملی متحد و همدل شده اند تا خودمان را در جام جهانی ثابت کنیم. فکر می‌کنم یکی از مهمترین جام‌های جهانی ایران باشد. به شخصه شبانه روز به این فکر می‌کنم که تیم ملی به مرحله بعد صعود کند تا سورپرایز خوبی باشد برای کسانی که ما را اذیت کرده اند.