توپ جام جهانی برای ایران می چرخد؟

شاید کمی اغراق آمیز باشد اما اتفاقات  امروز ، چشمکی بود برا ی تیم ملی ایران . چشمکی از تقدیر که شاید این بار قرار باشد توپ برای ما بچرخد و این اتفاقات تاثیر خود را بر روی دو رقیب ما بگذارد .

از طرفی جامعه مراکش امروز ناکامی بزرگی را تجربه کرد و آرزوی یک ملت برای میزبانی جام جهانی بر باد رفت . ملتی که تیم ملی آن در حدود 48 ساعت دیگر برابر ایران در اولین بازی از جام جهانی صف آرایی خواهد کرد .

و از طرفی دیگر اسپانیا با چالشی بسیار بزرگ روبرو شد . چالشی که میتواند به فاجعه ای نظیر آنچه در برزیل 2014 اتفاق افتاد ،منجر شود . از طرفی بازی سخت با پرتغال آماده این روزها در کمتر از 24 ساعت و از طرفی دیگر رویارویی با ایران در بازی دوم ، بازی دومی که همیشه و در هر جام بهترین بازی تیم ملی در ادوار حضور ما در جام جهانی بوده است .

 شاید اگر بازی با پرتغال با توجه به شرایط به وجود آمده برای لاروخا پیامدی همچون  بازی با هلند 2014 داشته باشد ،  شاید ما هم بتوانیم شیلی باشیم و در بازی دوم این عمارت بزرگ را فرو بریزیم . عمارتی که تیشه اول را خودی ها به ریشه اش زده اند .

بیاییم خوشبین باشیم که با کسب موفقیت در بازی اول مقابل مراکش ،معجزه فوتبال در بازی دوم و مقابل لاروخا ،این بار برای تیم ملی ما اتفاق بیافتد و طلسم راهیابی ما به مرحله دوم جام جهانی شکسته شود  . معجزه ای که پالس های مثبت آن را شاید امروز دیدیم ...