خبر بد برای ایران در بازی مقابل اسپانیا

تیم ملی فوتبال کشورمان که با هدایت کارلوس کی روش در دیدار نخست جام جهانی 2018  موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد مراکش بگذرد، حالا صدرنشین است گروه مرگ است و باید در دومین دیدار با شاگردان هیرو در اسپانیا مسابقه دهد.

***اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

در دیدار با مراکش، تمامی بازیکنان ثابت و ذخیره عملکرد خوبی داشتند و هر چند هواداران فوتبال از نمایش مسعود شجاعی و سردار آزمون تا حدودی راضی نبودند اما با گل دقیقه 95 عزیز بوهادوز، تیم ملی کشورمان به برد دلچسبی رسید و با تساوی 3 بر 3 پرتغال مقابل اسپانیا، یوزهای ایرانی صدرنشین گروه دوم رقابت های بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال شدند.

حالا پسران کی روش برای صعود باید مقابل تیم سرسخت و قهرمان اسپانیا قرار بگیرند و به همین دلیل نگاهی انداختیم به ترکیب احتمالی ایران مقابل اسپانیا:

دروازه بان: علیرضا بیرانوند

مدافعان: روزبه چشمی - مرتضی پورعلی گنجی - رامین رضاییان - میلاد محمدی

هافبک ها: سعید عزت اللهی - احسان حاج صفی - علیرضا جهانبخش - مسعود شجاعی - مهدی طارمی

مهاجم: سردار آزمون

البته در این ترکیب احتمالی، مصدومیت امید ابراهیمی در نظر گرفته و با این اتفاق، حاج صفی بار دیگر از دفاع چپ به پست هافبک دفاعی نقل  مکان می کند و طارمی از ابتدا در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

حال باید دید آیا استراتژی کی روش برای دیدار با لاروخا ( لقب تیم ملی اسپانیا ) بازهم مانند بازی با مراکش جواب می دهد یا خیر؟

از سویی دیگر اسپانیا هم که با اخراج لوپتگی، با شوک عجیبی روبرو شد، درحالیکه با نتیجه 3 بر 2 از پرتغال پیش بود با ضربه کاشته فوق العاده رونالدو، نتیجه کار 3 بر 3 شد و حالا 2 تیم قهرمان سابق اروپا پایین تر از ایران در جدول رده بندی قرار دارند.