جلسه گرشاسبی با سرمربی و بازیکنان پرسپولیس/ مرور برنامه های سرخپوشان

کادر فنی سرخپوشان پایتخت دیروز با سرپرست باشگاه پرسپولیس دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این دیدار، حمیدرضا گرشاسبی و برانکو ایوانکوویچ، برنامه‌های تیم را مرور کردند تا شرایط آماده‌سازی تیم به بهترین شکل مهیا به اجرا در آید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه نیز در جلسه‌ای با بازیکنان شرکت کرد و به تقدیر از آنها پرداخت.

گرشاسبی در جمع بازیکنان گفت: باید تقدیر و تشکری داشته باشم از تلاش و زحمات شما که طی دو سال در سطح اول فوتبال ایران قرار گرفتید و با همه مشکلاتی که وجود داشت، به خصوص محرومیت از پنجره نقل و انتقالات، با تلاش مضاعف توانستیم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان 2018 آسیا صعود کنیم و عنوان قهرمانی پرسپولیس را در دو سال تکرار کنیم.

او افزود: بی‌شک درایت کادر فنی و عملکرد و همت و غیرت بازیکنان باعث شکست الجزیره شد و پرسپولیس توانست به مرحله بعدی مسابقات آسیایی صعود کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: جا دارد بار دیگر برد شیرین تیم ملی را به فوتبال ایران تبریک بگویم و از عملکرد خوب و تاثیرگذاروحید امیری و علیرضا بیرانوند دو بازیکن ارزنده پرسپولیس تقدیر کنم. 

گرشاسبی در پایان خاطر نشان کرد:  امیدوارم امسال نیز همچون سال‌های گذشته با تمام قوا در مسابقات شرکت کنیم تا بتوانیم در سطح اول فوتبال ایران و آسیا حاضر شویم و دل هواداران را شاد کنیم. ضمن اینکه حضور دو بازیکن جدید پرسپولیس، مهدی شیری و مهدی شریفی را به فال نیک می‌گیریم و به آنها خیر مقدم می‌گوییم.