واکنش نیکبخت واحدی به احتمال صعود تیم ملی در جام جهانی

علیرضا نیکبخت واحدی در رابطه با پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابلمراکش در اولین بازی 2 تیم در جام جهانی اظهار داشت: بازی تیم ملی مقابل مراکش از نظر فنی خوب نبود که بخواهیم بگوییم از آن لذت بردیم، ولی از نظر نتیجه برای همه ایرانی‌ها خیلی خوب بود.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم این سه امتیاز برای تیم ملی خیلی مهم بود که به دست آوردیم. درست است که از روی شانس و اقبال به گل رسیدیم اما خوشحالم که این خوش شانسی برای ما بود و توانستیم مراکش را شکست دهیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که در بازی با مراکش کدام بازیکن تاثیرگذارتر بود، عنوان کرد: به نظر من امید ابراهیمی خیلی خوب بازی کرد و بعد از این بازیکن بیرانوند هم روز خوبی را پشت سر گذاشت.

نیکبخت واحدی همچنین درباره اینکه آیا شانس صعود برای تیم ملی قائل است یا خیر، افزود: مساوی دو تیم اسپانیا و پرتغال خیلی به نفع ما تمام شد و ما با یک مساوی هم می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم. ان شاءالله خدا کمک کند تا بتوانیم برای اولین بار به مرحله بعد صعود کنیم چون این تیم ملی واقعا شایستگی و لیاقت دارد که به مرحله بعد جام جهانی برود.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: واقعا از صمیم قلب خوشحالم که این برد تیم ملی باعث شد حداقل مردم برای چند ساعتی دلشان شاد شد و امیدوارم این خوشحالی مردم ایران همیشه ادامه دار باشد.