خداحافظی فرشاد احمدزاده با پرسپولیسی ها

 فرشاد احمدزاده بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس دیروز یکشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شد و با اعضای تیم فوتبال پرسپولیس دیدار و گفتگو کرد.

وی در خصوص حضورش در جمع سرخپوشان گفت: امروز به دیدار مربیان و همبازیانم آمدم تا از همه آنها خداحافظی کنم. به هر حال من سه فصل بسیار خوب در پرسپولیس را سپری کردم و روزهایی در این تیم داشتم که هیچگاه فراموش نخواهم کرد. تا وقتی در پرسپولیس بودم برای موفقیت این تیم همه تلاشم را کردم و از حالا مثل یک هوادار برای موفقیت تیم محبوبم دعا خواهم کرد.

احمدزاده در ادامه تصریح کرد: با پرسپولیس دو مقام قهرمانی متوالی و یک سوپر جام را به دست آوردیم و نتایجی گرفتیم که در سال‌های اخیر بی‌سابقه بود. به همین دلیل هیچگاه این روزها را فراموش نمی‌کنم و هرکجا که باشم به یاد این روزهای خوبم در پرسپولیس خواهم بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز همچنین با آقای برانکو صحبت کردم و از او بابت زحماتی که برایم کشیده بود قدردانی کردم. او هم برای من آرزوی موفقیت کرد و با هم خداحافظی کردیم. همچنین با همبازیانم دیدار گرمی داشتم و برای همه آنها در فصل آینده لیگ برتر آرزوی موفقیت کردم. امیدوارم که پرسپولیس بتواند روند خوب خودش را ادامه دهد. از هواداران عزیز و فهیم پرسپولیس می‌خواهم که پشتیبان تیم محبوب خود باشند چرا که پرسپولیس متعلق به آنهاست. من هم امیدوارم که بتوانم نماینده شایسته‌ای برای پرسپولیس و هوادارانش باشم و بتوانم در اروپا با عملکرد خوبی که از خودم ارائه می‌دهم نماینده شایسته‌ای برای پرسپولیس باشم. امیدوارم هواداران هم دعای خیرشان را بدرقه راهم کنند.

فرشاد احمدزاده عنوان کرد: مطمئن باشید هرکجای دنیا که باشم پیگیر بازی‌ها و نتایج پرسپولیس خواهم بود. تا وقتی که به عنوان بازیکن در این تیم بودم همه تلاشم را برای موفق تیم به کار گرفتم و حالا مثل یک هوادار برای موفقیت این تیم دعا می‌کنم و امیدوارم علاوه بر قهرمانی لیگ برتر بتوانیم قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شویم.