ایران، اسپانیا را شکست دهد قطعا فوتبال دنیا زیر سوال می‌رود!

علی موسوی در خصوص دیدار دوم تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل اسپانیا، اظهار داشت: بازی با مراکش گذشت و حالا باید تمام تمرکز تیم ملی روی بازی با اسپانیا باشد. اسپانیا خیلی بهتر از مراکش است و قطعا بازی اول ایران مقابل مراکش را مشاهده کرده و نقاط ضعف ایران را می‌داند.

وی افزود: مقابل اسپانیا یک اشتباه منجر به بدترین اتفاقات خواهد شد. به همین دلیل بازیکنان ایران نباید به این تیم مثل بازی با مراکش فرصت گلزنی بدهند چرا که اسپانیایی‌ها موقعیت‌های خود را تبدیل به گل می‌کنند. شاگردان کی‌روش باید عقب افتادگی تاکتیکی خود را نسبت به اسپانیا با دوندگی بالا جلوی این تیم نشان دهند.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه آیا تیم ملی فوتبال ایران در مقابل اسپانیا شانسی برای پیروزی دارد یا خیر، تصریح کرد: از لحاظ فوتبالی تیم ملی ایران شانسی ندارد و از اسپانیا هم خیلی عقب است، اما به هر حال این اتفاقات است که نتایج بازی را رقم می‌زند. در بازی با مراکش هم دیدیم که طی یک اتفاق تیم ملی ما پیروز شد. جذابیت فوتبال همین است شاید توانستیم مقابل اسپانیا هم نتیجه بگیریم.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: ما اگر بتوانیم یک نتیجه آبرومندانه مقابل اسپانیا کسب کنیم به نظر برای فوتبال ایران کافی است البته اگر پیروز شویم اتفاق بزرگی برای فوتبال ایران رخ داده است با این حال اگر تیم ملی ایران اسپانیا را شکست دهد قطعا فوتبال دنیا زیر سوال می‌رود و تمام برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌ها به هم می‌ریزد. اسپانیا و پرتغال به احتمال خیلی زیاد از این گروه صعود می‌کنند، ولی باز هم می‌گویم که این اتفاقات است که نتایج را رقم می‌زند من هم خیلی دوست دارم که تیم ملی فوتبال کشورم صعود کند، ولی شانس ما کم است.