اظهارات فتحی در مورد حضورش در هیئت مدیره استقلال

امیر حسین فتحى درباره اینکه مطرح شده وى به خاطر دوستى با وزیر ورزش و جوانان به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال انتخاب شده است گفت: ابتدا باید بگویم سالیان سال است که وزیر ورزش و جوانان را مى شناسم و با او دوستى چندین ساله دارم و به همین دلیل سلطانى فر تشخیص داد که در این برهه زمانى به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به این باشگاه کمک کنم.

فتحى افزود: البته باید یاد آور شوم که وزیر ورزش و جوانان شخصیتى نیست که به خاطر ارتباطات دوستى به کسى پستى بدهد بلکه سلطانى فر سوابق ورزشى و فوتبالى من را لحاظ کرد تا به استقلال ورود کنم.

او ادامه داد: بنابراین انتخاب من در استقلال توسط شخص وزیر ورزش و جوانان به خاطر حضور ٣٠ ساله در فوتبال و سابقه ورزشى بوده است و با توجه به این مساله در نظر دارم تجربه و همه توانایى ام را به کار بگیریم تا کارهاى این باشگاه به خوبى مدیریت شود. بنابراین باز هم مى گویم سلطانى فر با آگاهى کامل از سابقه ورزشى بنده حضورم را در استقلال تایید کرد و من هم با تلاش و توانم هر کارى براى سربلندى این تیم و هواداران محبوب استقلال انجام مى دهم.

عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال بیان کرد: به خاطر علاقه ام به تیم استقلال سعى خواهم کرد که با کمک وزیر ورزش و جوانان از سابقه ام در گذشته استفاده کنم و بتوانم قدمى در رفع مشکلات استقلال بردارم.