دشان: پیروزی تیم ملی فوتبال فرانسه مهم‌تر از انتقادات است

دیدیه دشان درباره دیدار تیم ملی فوتبال فرانسه مقابل پرو در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: پس از بازی با استرالیا هر روز بهتر می شویم. بازی سختی داریم و می خواهیم با فراموش کردن بازی قبلی مقابل پرو عملکرد خوبی داشته باشیم.

او درباره انتقادهای فراوان از تیم ملی فرانسه در روزهای اخیر بیان کرد: انتقادات بخشی از کار ما است و برخی افراد هم کارشان انتقاد کردن است. هر کس می‌تواند هرچه می‌خواهد بگوید و بنویسد اما من نمی توانم درباره اظهارات آنها صحبت کنم. در بازی با استرالیا بیش از انتظار من مشکل داشتیم و برخی انتقادها درست بود اما مهم‌ترین موضوع پیروزی فرانسه است آن هم درحالیکه بسیاری از تیم ها نتوانستند این کار را انجام دهند.

دشان درمورد کاهش قدرت خط حمله فرانسه در زمان بازی کررن اولیویه ژیرو گفت: ژیرو بازیکن توانمندی است و می‌تواند از ابتدا بازی را آغاز کند. با این وجود در بازی با پرو نسبت به دیدار با استرالیا تصمیم های متفاوتی درباره ترکیب تیمم می گیرم.

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه درباره تغییرات تیمش بیان کرد: پرو مهاجمان خوبی دارد. پائولو گوئررو و جفرسون فارفان بازیکنان خطرناکی هستند و تکنیک خوبی هم دارند. پرو تدافعی بازی نمی کند و همیشه مالک توپ است.باید هوشمندانه بازی کنیم تا با بهره بردن از فضا به موفقیت برسیم.