اسپانیا با بازیکنان رئال و  بارسلونا کاری کردیم جلوی ما وقت کشی می‌کرد

مظاهری در خصوص بازی مقابل اسپانیا و اینکه باید از این نتیجه ناراحت بود یا خیر می‌گوید: نمی‌دانم چه بگویم. یک ناراحتی خاصی داریم و یک خوشحالی خاصی. نمی‌دانم احساسم را چطور توصیف کنم. از این خوشحالم که تیمی مثل اسپانیا جلوی ما هیچ حرفی برای گفتن نداشت. از لحاظ مالکیت نه ولی از لحاظ موقعیت ما بهتر بودیم و از طرفی ناراحتم که بازی را باختیم.

وی در مورد مردود شدن گلی که عزت‌اللهی زد گفت: فکر می‌کنم ویدیو چک با ما مشکل دارد. جام جهانی قبلی ویدیو چکی نبود و پنالتی اشکان سوخت و حالا همین تکنولوژی آمده و گل ما را آفساید تشخیص می‌دهد. البته می‌گویند داور قبل از ویدیو چک هم آفساید گرفته بود ولی من اطلاعی از این موضوع ندارم و موقعی که گل را زدیم نفهمیدم چطور شد و رفتیم خوشحالی کردیم.

وی در مورد اینکه با این بازی خوب می‌توانیم امیدوار باشیم پرتغال را شکست دهیم یا نه، گفت: شما قبول دارید که هر کاری توانستیم با اسپانیا کردیم؟ باید با چنین کیفیتی امیدوار باشیم پرتغال را ببریم و به دور بعد صعود کنیم.

گلر تیم ملی در مورد اعتراض اسپانیایی‌ها به بازی بسته و وقت‌کشی ایران در این بازی گفت: صحنه‌های بازی را خصوصاً از در دقیقه 85 به بعد بررسی کنید و ببینید کدام تیم وقت‌کشی کرده است. اسپانیا با نصف بازیکنان رئال و نصف بازیکنان بارسلونا کاری کردیم که جلوی ما وقت کشی می‌کرد .

مظاهری با اشاره به عملکرد دخیا و انتقاداتی که به او می‌شود اعلام کرد: دخیا گلر بزرگی است ولی در این جام جهانی عملکرد خوبی نداشت. ما گلرهای بهتر از دخیا در ایران داریم ولی مشکل ما این است که درگیر مسائل و مشکلات سیاسی هستیم و بازیکنان ما نمی‌توانند آنطور که باید و شاید دیده شوند.

وی در رابطه با پیشنهاداتی که گفته می‌شود از تیم‌های اروپایی دارد گفت: من 3 پیشنهاد خوب خارجی دارم که هر 3 از اروپا هستند ولی یک سال دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارم. یک سری صحبت‌ها را با آقای آذری انجام دادیم ولی باید برگردم و صحبت‌های نهایی را با او و نمازی انجام دهیم تا ببینیم چه می‌شود.

مظاهری در مورد عملکرد رقیبش بیرانوند در دو دیدار تیم ملی در جام جهانی گفت: فکر می‌کنم اینجا دیگر بحث نام ایران است و باشگاه نیست که رقابت داشته باشیم. بیرانوند در دو بازی گذشته عملکرد خوبی داشت و به او تبریک می‌گویم. امیدوارم در بازی مقابل پرتغال هم به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم و یک شادی تاریخی نصیب مردم عزیزمان کنیم.