عصبانیت شفر از استقلالی ها

شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال امروز صبح با حضور در تمرین تیمش همه چیز را از جمله زمین تمرین ،البسه بازیکنان ،ضبط گذرنامه ،خرید بازیکنان جدید و خیلی دیگر از موارد را مورد بررسی قرار داد تا با آمادگی بالا تیمش را روانه رقابت ها کند .

در تمرین امروز تعداد زیادی از بازیکنان جدید ،در حال تمدیدی و از همه مهم تر خروجی های این فصل غیبت داشتند که همین امر باعث شد شفر با تیمی دست و پا شکسته تمرینات خود را آغاز کند .

اما از همه مهم تر غیبت برزای ،جابر انصاری و بویان مشهود بود که بدون شک این بازیکنان در لیست خروجی استقلال قرار دارند که پیش از آنها نیز امید نورافکن و ارشیا بابازاده هم همین وضعیت را داشتند .

اما در میان اسامی اعلام شده علی قربانی جزو خروجی ها نیست و شفر نیز به این بازیکن نیاز دارد اما به نظر می رسد قربانی در نظر دارد فصل آتی در تیم دیگری پا به توپ شود .

پادوانی و داریوش شجاعیان به دلیل مصدومیت نامشان از لیست خارج می شود اما احتمال دارد محسن کریمی نامش در لیست تا در صورت از هفته هفتم بعد تیم را همراهی کند.

ساناک دیگر مربی تیم فوتبال استقلال هم امشب وارد ایران می شود .

شفر همچنین با پیامی که در صفحه اجتماعی خود بعد از تمرین امروز منتشر کرده اعلام کرده که از مدیریت باشگاه به شدت ناراحت است و قصد حل شدن این مشکلات را دارد. شفر در این پست از مدیریت باشگاه استقلال خواسته که مشکلات قراردادها را حل کنند و کادرپزشکی این تیم و نوروزی هم به کادرفنی این تیم برگردند. همچنین او نوشته که تعداد بازیکنی که از باشگاه برای جذب درخواست کرده بیشتر بوده و این باشگاه تنها بخشی از فهرست او را تهیه کرده است.

شفر همچنین در مورد وضعیت تمدید قرارداد تیام، ابراهیمی، جپارف، فرشید باقری و وریا غفوری با باشگاه استقلال هم نوشته که باید هر طور که شده تمدید شود. او در این پست اعلام کرده که ساشا پسرش که عضو کادر فنی استقلال است در حال حاضر در اروپا حضور دارد تا یک کمپ تمرینی و یک بازی دوستانه را برای استقلال فراهم کند.