انتقاد علیرضا جهانبخش به داوری بازی با پرتغال

علیرضا جهانبخش در خصوص بازی ایران مقابل پرتغال گفت: متأسفانه امروز مثل بازی با اسپانیا داوری یک طرفه بود البته درست نیست که بخواهم بعد از بازی درباره داوری حرف بزنم و عادت به این موضوع هم ندارم، اما امروز اتفاقات مثبتی نبود. شنیدم که برای پنالتی ما 5 بار صحنه را از تلویزیون دیدند اما برای پنالتی پرتغال فقط یکبار این کار انجام شد، ما تلاش کردیم و مقابل خیلی چیزها بازی کردیم اما عملکرد خوبی داشتیم.

وی درباره اینکه منظورش از اینکه مقابل خیلی چیزها بازی کردیم چیست،‌ ادامه داد: به هر حال خیلی از شرایط تأثیر داشت و همه چیز فقط فوتبالی نبود جنگ روانی از بیرون راه افتاده بود و بازی دوستانه هم انجام نداده بودیم داوری هم  عجیب بود و ما یک تیم بودیم متشکل از بازیکنان، مربیان و 80 میلیون ایرانی و با نصف دنیا مقابله کردیم. اما این موضوع دلیل نشد که تلاش نکنیم. ما همه کار کردیم و اگر تیمی مستحق برنده شدن بود آن تیم ما بودیم.

جهانبخش درباره اینکه طبق آمار او در نیمه اول یک کیلومتر بیشتر از رونالدو دویده بود خاطرنشان کرد: ما می‌دانستیم که سمت چپ آنها قوی است و همه خواسته‌های کادر فنی را انجام دادیم. ما مستحق برد بودیم اما نشد.