کی‌روش در ایران ماندنی خواهد شد؟

مارکار آقاجانیان در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۱۸ اظهار داشت: تیم ملی فوتبال در عین شایستگی از ادامه جام جهانی حذف شد. ما مستحق شکست مقابل اسپانیا نبودیم و در بازی برابر پرتغال هم می‌توانستیم برنده باشیم.

وی ادامه داد: همه باید به بازیکنان تیم ملی افتخار کنند. تیمی که از قهرمان اروپا عقب می‌افتد اما به بازی برمی‌گردد شایسته احترام است.

مربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد داور بازی ایران و پرتغال تصریح کرد: اگر داور دید که اتفاقی افتاده باید کارت قرمز به رونالدو می‌داد.

آقاجانیان در خصوص موقعیتی که طارمی نتوانست تبدیل به گل کند، خاطرنشان کرد: طارمی یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و برای تیم ملی زحمات زیادی کشید و نباید مورد هجمه قرار بگیرد.

وی در مورد این که کی‌روش در ایران ماندنی خواهد بود یا خیر، اظهار داشت: در خصوص این مسئله باید کی‌روش نظر بدهد اما برای من باعث افتخار بود که ۸ سال در کنار او بودم و درس‌های زیادی از این مربی آموختم. او لایق هر گونه تقدیر هم هست.

آقاجانیان در پایان خاطرنشان کرد: مردم ار عملکرد تیم ملی ایران راضی بودند و قبل از جام جهانی همه فکر می‌کردند ما زنگ تفریح ۳ تیم دیگر خواهیم شد، اما تا آخرین لحظه شانس صعود داشتیم.