گزارش تمرین استقلال/ نارضایتی از وضعیت چمن

دومین تمرین آبی پوشان برای شروع لیگ هجدهم از ساعت ۱۱ در ورزشگاه صنایع دفاع برگزار شد.

حسین حسینی، جابر انصاری، فرشاد محمدی مهر و الله یار صیاد منش اولین تمرین خود را با آبی پوشان انجام دادند.

با اینکه گفته می شد جابر انصاری به تراکتورسازی تبریز خواهد پیوست، اما این بازیکن در تمرین امروز آبی پوشان حضور پیدا کرد و دقایقی هم با وینفرد شفر به طور اختصاصی صحبت کرد.

جابر انصاری قبل از گرم کردن، با رحمتی به طور اختصاصی صحبت کرد.

بازیکنان استقلال به شدت از وضعیت چمن ورزشگاه گلایه داشتند و از کادر فنی خواستند هرچه زودتر توسط مسئولان ورزشگاه این مشکل را برطرف کنند.

سرمربی استقلال قبل از شروع تمرین به فرشاد محمدی مهر و الله یار صیاد منش خوش آمد گفت و از آنان خواست تمرینات خود را با جدیت آغاز کنند.

یک دروازه بان جدید که با هماهنگی اشکان نامداری در تمرین حاضر شده بود، بعد از صحبت با شفر کار خود را با دیگر دروازه بان های استقلال شروع کرد.

سید مهدی رحمتی و حسین حسینی زیر نظر اشکان نامداری تمرینات اختصاصی را انجام دادند. آنها سپس در اواخر تمرین به بازی والیبال پرداخته و برای یکدیگر کری می خواندند.

غیبت کادر پزشکی آبی پوشان امروز هم کاملاً مشهود بود و کادر فنی به شدت پیگیر این بود تا هرچه زودتر اعضای کادر پزشکی در تمرین حاضر شوند.

سرمربی استقلال در اواسط تمرین جلسه ای چند دقیقه ای با نصرالله عبداللهی برگزار کرد که مشخص نبود آنها از سر چه مسئله ای با یکدیگر صحبت می کنند.

دانشگر بازیکن جدید استقلال همانند روز گذشته امروز هم در تمرین حضور نداشت. گفته می شود غیبت او با هماهنگی کادر فنی بوده و قرار است از فردا در تمرینات حضور پیدا کند.

قبل از شروع تمرین شفر دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد سپس بازیکنان بدن های خود را گرم کرده به کارهای سرعتی و کششی پرداختند سپس زیر نظر کولی به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند که مربی استقلال مرتباً با فریادهایش از بازیکنان می خواست دقت بیشتری در تمرینات به خرج دهند.

در پایان تمرین هم بازیکنان به کار بدن سازی پرداخته و حدود ۱۰ دقیقه دور زمین چمن دویدند.

تمرین آبی پوشان بعد از حدود ۹۰ دقیقه به پایان رسید و این تیم فردا از ساعت ۱۱ در ورزشگاه صنایع دفاع تمرینات خود را پیگیری خواهد کرد.