شاهرودی: جام جهانی چسبید؛ دم بچه‎های تیم ملی گرم!

رضا شاهرودی در مورد تساوی یک بر یک تیم ملی ایران مقابل پرتغال در بازی پایانی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸، اظهار داشت: واقعاً جا دارد از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم. بچه‌ها همان‌طور که در بازی‌‎های قبل درخشیدند، مقابل پرتغال هم عالی ظاهر شدند. به تک‌تک بازیکنان و اعضای تیم ملی خسته نباشید می‌گویم.

وی در خصوص پنالتی‌ای که علیرضا بیرانوند از رونالدو گرفت، تصریح کرد: بیرانوند در بازی اول مقابل مراکش هم ستاره تیم ما بود، در بازی با اسپانیا هم یکی، دو سیو موفق و مطمئن داشت و حالا هم مقابل پرتغال خیلی مطمئن شیرجه زد و پنالتی بازیکنی را گرفت که شاید بهترین پنالتی‌زن دنیا باشد. البته شما دقت کنید که علیرضا (بیرانوند) پنالتی را دفع هم نکرد و توپ را به آغوش کشید. 

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال به تمجید از عملکرد شاگردان کارلوس کی‎روش پرداخت و خاطرنشان کرد: این جام جهانی چسبید! بچه‌ها در تک‌تک بازی‌ها عالی ظاهر شدند و مردانه جنگیدند. هیچ‌کس فکر نمی‌کرد ما در جام جهانی این عملکرد را مقابل پرتغال و اسپانیا داشته باشیم، اما دیدیم که بازیکنان ایران با غیرت خودشان جنگیدند و تا نفس آخر تلاش کردند. واقعاً دم بچه‌های تیم ملی گرم.