انتقاد مدافع تیم ملی از مسئولین فیفا در خصوص رفتار با رونالدو

پور علی گنجی همچون جام ملت ها، عملکرد خوبی در تیم ملی داشت و نشان داد که یکی از برترین مدافعان فوتبال ایران است. او در کنار دیگر عناصر دفاعی، برترین بازیکنان جهان را کنترل کردند تا ایران بهترین جام جهانی خود را از حیث گل خورده بگذراند.

مدافع تیم السد قطر در جریان بازی با پرتغال نیز انتقادات فراوانی به داور مسابقه داشت و پس از بازگشت به ایران نیز در همین باره گفت: فکر می‌کنم داور یک مقدار در آن صحنه با رونالدو مدارا کرد. همه مردم دنیا دیدند که آنجا باید اخراج می‌شد. شما دیدید که ما چقدر تلاش کردیم و دویدیم. قطعا اگر این اتفاقات در زمین نمی‌افتاد و داور عصبی مان نمی‌کرد می‌توانستیم خیلی موفق‌تر باشیم.

مرتضی در ادامه به انتقاد از مسئولان فیفا پرداخت و اذعان داشت: به هر حال یک رونالدو در دنیا داریم و خیلی حس می‌کنم هوای او را داشتند. من آمدم جلوی او بایستم تا به بیرانوند نرسد، اما آن اتفاق افتاد.

پور علی گنجی نیز همچون بیرانوند هدف تیم ملی را قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دانست: فکر می‌کنم برای جام ملت‌ها ما تیم خیلی خوبی داریم که شایسته قهرمانی هستیم و امیدوارم با همین جمع بتوانیم برویم و کارمان را تکمیل کنیم.