تمرین استقلال بدون حضور کادر پزشکی

تمرین تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت ۱۱ صبح در زمین صنایع دفاع برگزار شد. 

* در تمرین صبح امروز فرشید باقری که شب گذشته با استقلال به مدت دو سال قرارداد خود را تمدید کرد، با لباس شخصی حاضر شد و با کادر فنی و شفر گفت‌وگو کرد. 

* امیرحسین صادقی بازیکن سابق استقلال تهران هم صبح امروز در تمرینات حضور داشت و با شفر و بازیکنان استقلال خوش و بش کرد. 

* ساناک مربی استقلال هم شب گذشته به ایران آمد و در تمرینات حاضر شد و با جدیت کامل با بازیکنان گفت‌وگو کرد. 

* کادر پزشکی تیم فوتبال استقلال با توجه به اینکه سه روز از تمرین تیم استقلال گذشته، هنوز در تمرینات شرکت نکرده است. 

* محمد دانشگر مدافع تیم استقلال هم اولین روز خود را در تمرینات استقلال تجربه کرد و با سایر هم‌تیمی‌های خود تمرینات خود را پیگیری کرد. 

* بازیکنان استقلال ابتدا مشغول دویدن شدند، بعد از آن زیرنظر مربی بدنساز کارهای کششی خود را انجام دادند. بعد از اینکه شفر با خبرنگاران مصاحبه کرد، به میانه‌های میدان رفت تا عملکرد بازیکنان را زیرنظر داشته باشد. 

* مهدی رحمتی و سیدحسین حسینی دروازه‌بانان استقلال زیرنظر مربی خود به صورت اختصاصی تمرین کردند. 

* ملکی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال هم در ادامه به تمرینات استقلال اضافه شد و چند دقیقه‌ای با کادر فنی و شفر به صورت اختصاصی گفت‌وگو کرد. 

بازیکنان استقلال بعد از انجام حرکات کششی، مشغول تمرین آقاوسط شدند، همچنین در ادامه بازیکنان استقلال مشغول پاس‌کاری‌های تک‌ضرب شدند. شفر با جدیت کامل نظاره‌گر عملکرد بازیکنان تازه‌وارد شد تا عملکرد این بازیکنان ارزیابی کند. 

* بازیکنان استقلال بعد از اینکه چند ثانیه‌ استراحت کردند به میانه‌های زمین تمرین آمدند، در این لحظه ساناک و دیگر دستیاران شفر با بازیکنان صحبت کردند، بازیکنان استقلال به دو تیم سفید و نارنجی تقسیم شدند تا فوتبال درون‌تیمی را انجام بدهند.