اظهارات تاج درباره اخلال گران در برنامه آماده سازی تیم ملی

مهدی تاجدر برنامه ۲۰۱۸ درباره بیانیه فدراسیون فوتبال پس از تنش های اخیر کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ بیان کرد: در روزهایی که بیشتر مردم گرفتار مشکل هستند یکی از دلخوشی های آنها همین بازی های تیم ملی است. همه به کسب بهترین نتیجه تیم ملی فوتبال ایران در تاریخ جام جهانی افتخار می کنند. ضمن اینکه فوتسال و فوتبال ساحلی ما در جهان سوم شدند.

او ادامه داد: به عنوان مسئول این فوتبال به هیچ کسی از مدیران باشگاه ها، مربیان تیم ها، مربیان تیم ملی اجازه نمی دهم این شادی را از مردم بگیرد چراکه این امر ثواب و خیر نیست. این تنش ها برکتی برای کشورمان ندارد. برنامه آماده سازی تیم ملی را تا آغاز جام ملتهای آسیا به صورت دقیق تدوین کردیم و به اطلاع تمام باشگاه ها و سرمربیان آنها رساندیم.

تاج افزود: به همه گفتیم اگر کسی کوچک ترین اخلالی در روند آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران به وجود آورد بدون شک با او برخورد قاطع می کنیم. از تمام بندهای قانونی که در اختیار داریم برای برخورد محکم استفاده می کنیم. جام ملتهای آسیا، حق قانونی ما است و می خواهیم پس از ۴۴ سال قهرمان این رقابت ها شویم.

او درمورد آخرین وضعیت تمدید قرارداد کارلوس کی روش اظهار داشت: قرارداد کارلوس کی روش تمدید شده است و برای همکاری با او تا پایان جام ملتهای آسیا به تفاهم رسیده ایم. برای عقد این قراداد پیش از اردوی ترکیه به تفاهم رسیدیم اما با توجه به اینکه من به دلیل بیماری نتوانستم به روسیه بروم، متن قرارداد را مبادله کردیم. اکنون مشکلی وجود ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: برای تدوین مسائل باشگاه ها در لیگ قهرمانان آسیا و حذف نشدن آنها در این رقابت ها تلاش زیادی انجام دادیم تا در آسیا هم درخشان باشیم. حال فوتبال خوب است و کسی حق ندارد این حال خوب را از مردم بگیرد. خیلی سعی کردم به حواشی اهمیت ندهم و اختلاف ها را با تدبیر حل کنم. امیدوارم رسانه ها هم فضا را تلطیف کنند تا شادی از مردمی که ساعت ۳ صبح برای استقبال از تیم ملی به فرودگاه آمدند و سایر هم وطنانمان گرفته نشود.