نشنیده ام کی روش استعفا داده باشد

عبدالکاظم طالقانی درباره بحث جدی شدن شایعه استعفایکارلوس کی روش از تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: طبق اطلاعاتی که از مهدی تاج گرفته ایم، قرارداد کارلوس کی روش  تا پایان جام ملتهای ۲۰۱۹ آسیا تمدید شده است و من نشنیده ام او از سرمربیگری تیم ملی استعفا داده باشد. تمدید قرارداد کی روش برعهده رئیس فدراسیون فوتبال است و ما هم براساس اقدام های او صحبت می کنیم.

او درمورد اینکه چرا فدراسیون فوتبال برگه قرارداد جدید با کی روش را منتشر نمی کند یا دست کم اطلاعات کاملی از این امر نمی دهد تا خیال اهالی فوتبال کشورمان و هواداران تیم ملی نسبت به تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی راحت شود، گفت: منتشر نشدن مفاد قرارداد طبیعی است. البته ما هم کل کار را به مهدی تاجواگذار کرده ایم و طبق اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال می گوییم کی روش تا پایان جام ملتهای ۲۰۱۹ آسیا سرمربی تیم ملی است. اعضای هیئت رئیسه به حرف تاج اعتماد دارند چراکه او فرد کاربلدی است. توافق های لازم هم بین رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی برای ادامه همکاری حاصل شده است و مشکلی وجود ندارد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره دلخوری کارلوس کی روش از حواشی های اخیر و دعوای رسانه ای با برانکو ایوانکوویچ بیان کرد: با تدبیر تاج این موضوع هم حل می شود اما باید همدلی بیشتری بین سرمربی تیم ملی با مربیان باشگاه ها وجود داشته باشد. مربیانی مانند برانکو در آماده سازی بازیکنان نقش دارند و از طرفی تیم ملی ما توانست با اندیشه های کارلوس کی روش در جام جهانی 2018 سرافراز شود. نباید زحمات طرفین را در موفقیت تیم ملی در جام جهانی نادیده بگیریم و اختلاف های کوچک این شکلی هم ثمره کار ما را از بین نمی برد. به هر حال اگر همدلی به وجود بیاید، مشکلات کوچک هم رفع می شود.