تاکتیک برانکو برای کنار گذاشتن منشا

 اولین دیدار تدارکاتی پرسپولیس بعد از شروع دور جدید تمرینات برای آماده‌سازی قبل از آغاز لیگ هجدهم، مقابل تیم جوانان پرسپولیس قائمشهر در ورزشگاه شهید کاظمی انجام شد و پرسپولیسی‌ها توانستند با ترکیب اصلی خود، مقابل این تیم جوان به برتری ۸ بر صفر برسند. در ترکیب اصلی سرخپوشان در آن روز، همه بازیکنان به میدان رفتند غیر از شجاع خلیل زاده که از ناحیه گردن مصدوم شده و البته گادوین منشا. در واقع منشا از نیمه دوم وارد زمین شد و گل هشتم تیمش را به ثمر رساند، اما شرایط و نشانه‌ها این موضوع را تأیید می‌کند که برانکو دیگر علاقه‌ای به کار کردن با منشا ندارد و همچنان بر مواضع خود مبنی بر جدایی این بازیکن تأکید دارد. افت فنی و حواشی فراوانی که منشا در فصل گذشته برای پرسپولیس ساخت، مهم‌ترین دلایل برانکو برای کنار زدن منشا از لیست تیم است، اما باشگاه برای خارج کردن نام این بازیکن نیجریه‌ای، با مشکل بزرگی مواجه شده زیرا قرارداد منشا دو ساله است و تا پایان فصل هجدهم، این بازیکن باید در جمع سرخپوشان بماند. در غیر این صورت، باشگاه برای کشیدن قلم قرمز روی نام منشا باید به او غرامت بدهد.

منشا البته بار‌ها این موضوع را اعلام کرده که هرگز حاضر نیست از پرسپولیس به تیم دیگری برود و، چون قرارداد دارد، می‌خواهد بماند، اما برانکو هیچ علاقه‌ای به حفظ و ادامه همکاری با او ندارد. با این حال، برانکو در فصل‌های قبل با رامین رضاییان و محسن مسلمان نیز همین رفتار را داشت تا این دو بازیکن نیز از پرسپولیس فراری شوند. حالا انگار نوبت به منشا رسیده است.

بد نیست بدانید منشا در مصاحبه‌های اخیر خود، همواره تأکید داشته می‌خواهد فصل قبل و اتفاقات آن از جمله افت فنی و حواشی که داشت را جبران کند و با تمرینات بیشتر، برای حضور در ترکیب اصلی بجنگد، اما سؤال اینجاست که آیا برانکو به این بازیکن، باز هم فرصت خودنمایی می‌دهد یا او نیز قرار است به نیمکت ذخیره‌ها سنجاق شود؟