برنامه و ساعت بازی های روز هجدهم جام جهانی

هجدهمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با برگزاری ۲ دیدار پیگیری می‌شود. یکشنبه تیم‌ ملی فوتبال اسپانیا به مصاف میزبان این رقابت‌ها می‌رود و بازیکنان تیم ملی کرواسی مقابل دانمارک صف آرایی می‌کنند.

اسپانیا - روسیه /ساعت ۱۸:۳۰

تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا - روسیه در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه یکشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند. روسیه در اولین مسابقه خود مقابل عربستان به برتری ۵ بر صفر رسید و در تقابل با مصر ۳-یک پیروز شد تا با روحیه خوبی مقابل یاران سوارز قرار بگیرد، اما در سومین بازی موفق به کسب امتیاز نشد و ۳ بر صفر متحمل شکست خورد.

اسپانیا در مرحله، ۵ امتیاز کسب کرد و همراه با یاران رونالدو به مرحله حذفی صعود کردند. اسپانیایی ها در اولین مسابقه با پرتغال به تساوی ۳ - ۳ رسیدند، سپس مقابل ایران با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند و رو در روی مراکش هم ۲-۲ متوقف شدند.

دانمارک - کرواسی /ساعت ۲۲:۳۰

در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ تیم‌های ملی فوتبال دانمارک - کرواسی از ساعت ۲۲:۳۰ مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. کرواسی در گروه چهارم جام جهانی ، مقابل نیجریه ۲ بر صفر به پیروزی رسیدند و سپس در تقابل با آرژانتین ۳-صفر  پیروز شدند و موفق شدند، ۲-یک ایسلند را شکست دهند و با ۹ امتیاز به مرحله حذفی صعود کنند.

دانمارک  با کسب ۵ امتیاز در رده دوم گروه سوم قرار گرفت. آن‌ها ابتدا پرو را یک بر صفر شکست دادند، مقابل استرالیا به تساوی یک - یک و مقابل فرانسه به مساوی بدون گل رضایت دادند تا با کسب ۵ امتیاز و پس از فرانسه راهی مرحله بعد شوند.