واکنش یک عضو فدراسیون فوتبال به دعوای کی روش و برانکو

حسین کلانی در خصوص نتایج تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه گفت: به نظرم در هر سه بازی خیلی خوب بازی کردیم. در مقام یک بیننده بازی‌ها باید بگویم همین که مردم خوشحال شدند نشان از عملکرد فوق العاده بازیکنان است. البته در چند صحنه با عصبانیت بازیکنان روبرو شدیم که به خاطر حضور در بالاترین سطح فوتبال دنیا بود. کادرفنی و بازیکنان نشان دادند چقدر خوب هستیم. بازیکنان بطور کامل در خدمت تیم بودند.

وی درباره باخت یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل اسپانیا افزود: با بدشانسی مواجه شدیم. نباید مقابل اسپانیا می باختیم. فکر می کنم داور بازی در تعیین نتیجه این دیدار بی تاثیر نبوده است.

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال درباره تساوی ایران و پرتغال اظهار داشت: در بازی با پرتغال هم کمی با این مشکل مواجه شدیم. در بازی با پرتغال هم لایق برد بودیم. فکر می‌کنم قبل از شروع بازی ها حاشیه هایی برای تیم ملی به وجود آوردند که باعث شد خودباوری بازیکنان از بین برود. اما تیم ملی توانست از دقیقه ۳۰ بازی با مراکش خودی نشان دهد. خیلی ها می گویند آنها گل به خودی زدند اما ما هم توانستیم فشار بیاوریم.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره انتقاد از عملکرد سردار آزمون تصریح کرد: این انتقادات بی دلیل است!  او بازی بدون توپ خیلی خوبی را انجام داد و مدافعان حریف را عقب نگه داشت. درست شبیه به آنچه علی دایی در تیم ملی مقابل تیم های بزرگ دنیا انجام می داد. فکر می کنم سردار کاری را انجام داد که کادرفنی از او خواسته بود. حیف است سردار را که سرمایه فوتبال است از دست بدهیم.

وی در خصوص خداحافظی ناگهانی سردار آزمون و رضا قوچان نژاد گفت: فکر می کنم در حق سردار کم لطفی شد. به هر حال بازیکن جوانی که همیشه در دید است و مورد آنالیز  هم قرار می گیرد. گویا مشکلات مربوط به مادرش هم مزید بر علت شده تا فشار زیادی را تحمل کند. او باید به همراه قوچان نژاد به تیم ملی بازگردند.  رضا قوچان نژاد هم نیازی به تعریف ندارد. او فوق العاده است. همه چیز را حرفه ای دنبال کرده است. رضا افتخارات زیادی را رقم زده و می تواند بازهم به تیم ملی کمک کند.

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در خصوص درگیری کارلوس کی روش با برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس گفت: اتفاق خیلی بدی بین دو مربی بزرگ رخ داده است. نباید به این موضوع دامن زد. باید به کی روش یا برانکو گفت اگر مشکلی هست بنشینید و در جلسات خصوصی برطرف کنند. نباید آنها را یکطرفه قضاوت کرد. باید هر دو نفر بنشینند و سنگ‌هایشان را باز کنند. آنها اختلاف سلیقه دارند. طبیعی هم هست.  نمی توان همه را در هر شرایطی راضی نگه داشت. هر دو نفر آدم های بزرگی هستند که اکنون در فوتبال ما حضور دارند و کمک می کنند.

کلانی در خصوص وضعیت تیم امید فوتبال ایران خاطرنشان کرد: کرانچار در راس کادرفنی تیم امید مشغول است. آقای استیلی هم در سمت جدیدی که برای او به عنوان مدیر تیم امید تعیین کرده ایم واقعا دلگرم کننده و خوب کار می کند. امیدوار به نتیجه گیری این تیم هستیم.