پشت پرده پرسپولیسی شدن مهدی ترابی

از چند وقت پیش مذاکراتی بین دو باشگاه پرسپولیس و سایپا بر سر انتقال مهدی ترابی به پرسپولیس مطرح بود و در نهایت روز گذشته این انتقال نهایی شد.

طبق توافق صورت گرفته بین این 2 باشگاه قرار بر این شده که ترابی نیم‌فصل اول لیگ برتر را در سایپا و نیم‌فصل دوم به پرسپولیس برود.

گقته می‌شود ظاهرا باشگاه پرسپولیس به سایپا پیشنهاد داده که سروش رفیعی برای نیم‌فصل به این تیم برود و پس از آن به پرسپولیس برگردد و همین مسئله هم در پرسپولیسی شدن ترابی نقش فراوانی داشته است. 

در این بین شنیده می‌شود در انتقال مهدی ترابی به پرسپولیس، علی پروین پیشکسوت این باشگاه که ارتباط خانوادگی با رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا دارد نقش بسیاری داشته است.

روز گذشته پس از اینکه انتقال ترابی به پرسپولیس نهایی شد، این سوال مطرح شد که آیا علی دایی سرمربی سایپا از این انتقال باخبر بوده است یا خیر. در همین راستا گفته می‌شود روز گذشته و پس از اینکه کار انتقال ترابی به اتمام رسیده بود، به دایی اطلاع دادند و او هم مخالفتی با این امر نداشته است. دلیل اینکه دایی هم خیلی مخالفتی با این انتقال نداشته این بوده که ترابی یک سال دیگر با سایپا قرارداد داشته و به هر حال باید دیر یا زود از این تیم جدا می‌شده است. همچنین نظر دایی این بوده که حضور این بازیکن ملی‌پوش در پرسپولیس می‌تواند به پیشرفت او کمک کند و از همین رو سرمربی سایپا با این انتقال مخالفتی نکرده است.