گزارش تمرین تیم ملی امید/ حضور علیرضا حقیقی

نخستین تمرین از دور جدید اردوی تیم ملی فوتبال امید از ساعت ۱۰:۳۰ امروز (دوشنبه) در زمین اصلی مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد.

۱۶ بازیکن و دروازه بان در تمرین امروز شرکت کردند. در کنار ۲ بازیکن آسیب دیده ۱۲ بازیکن در این تمرین غیبت داشتند.

رضا جعفری و نیما طاهری به دلیل آسیب دیدگی در این تمرین شرکت نکرده و در ساختمان ایفمارک به مداوای خود پرداختند.

سهراب بختیاری زاده که به تازگی به عضویت کادرفنی تیم امید درآمده برای نخستین بار در تمرینات این تیم شرکت کرد و همراه با رضا شاهرودی و فرشاد ماجدی به تمرین دادن بازیکنان پرداخت.

علیرضا حقیقی، دروازه بان تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ که در مرکز ملی فوتبال تمرینات اختصاصی انجام می‌دهد همراه با پدرش دقایقی در محل تمرین شرکت کرد و با شاهرودی، کرانچار و بختیاری زاده به خوش و بش مشغول شد.

بازیکنان پس از ۱۰ دقیقه دویدن دور زمین به پاسکاری‌های ۲ به ۲ پرداختند و دروازه بان‌ها هم در گوشه‌ای از زمین همراه با تونچی مردالیاس تمرینات اختصاصی انجام دادند.

در ادامه بازیکنان به ۲ گروه ۶ نفره تقسیم شده و با استفاده از دروازه‌های کوچک چهارگانه، فوتبال درون تیمی بازی کردند.

حمید استیلی، مدیر تیم امید در گوشه‌ای از زمین نشسته بود و همراه با اردلان آشتیانی تمرین را تماشا می‌کرد.

طبق اعلام حمید استیلی محمد سلطانی مهر بازیکن سایپا باید به زودی در تمرین‌ها شرکت کند چراکه صحبت‌های لازم با علی دایی برای بازگشت او از اردوی اردبیل انجام شده است.

حمیدرضا طاهرخانی، محمد امین اسدی و شاهین عباسیان هم که با پرسپولیس در اردوی کرواسی به سر می‌برند باید تا چهارشنبه هفته جاری در تمرینات تیم ملی امید شرکت کنند در غیر این صورت نام آن‌ها از اردوی فعلی خط می‌خورد.

امید نورافکن و رضا شکاری بازیکنان شارلروا بلژیک و روبین کازان روسیه هم به دلیل اینکه اردوی تیم امید در فیفادی برگزار نمی‌شود مجوز حضور در تمرینات تیم ملی را به دست نیاوردند.

طبق صحبت‌های حمید استیلی با محمدرضا مهاجری مدیر تراکتورسازی، باید سه ملی پوش امید این تیم یعنی محمد مسلمی پور، علی طاهران و محمدرضا آزادی هم قرار است تا فردا در تمرین تیم امید شرکت کنند.

استیلی همچنین اعلام کرد پندار توفیقی قول داده است مهدی قائدی به زودی در تمرین‌های تیم امید شرکت کند.

محمد خادم الحسینی، بازیکن گسترش فولاد هم طبق صحبت‌های حمید استیلی با فیروز کریمی به زودی به تمرینات تیم امید ملحق می‌شود.

امید نمازی و وحید رضایی، سرمربی و مربی تیم ذوب آهن که بازیکنانشان را برای انجام دادن تست های پزشکی به ایفمارک آورده بودند، برلی لحظاتی کنار زمین آمده و تمرین تیم امید را تماشا کردند.

ابراهیم شکوری، معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال هم لحظاتی برای تماشای این تمرین به زمین اصلی مرکز ملی آمد.