به گزارش فارس از قم، شاگردان عباس رحمانی که تا قبل از هفته پانزدهم رقابتهای لیگ با کسب ۲۲ امتیاز یکی از مدعیان کسب جواز صعود به مرحله بعدی هستند، در تلاش برای رسیدن به ششمین پیروزی خود در دیداری خانگی مقابل شاهین تهران به میدان خواهد رفت.
هفته پنجم از دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان امروز با برگزاری چند‌ مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری خواهد شد که طی آن نماینده قم، میزبان تیم شاهین تهران است، دیداری که صبا برای پایان دادن به هفت هفته ناکامی مقابل حریف صف آرایی می‌کند.

کادر فنی تیم فوتبال صبای نوین قم متشکل از عباس رحمانی، رضا معصومیان و سعید توسلی در این دیدار داخل خانه، قطعا تیم صبای نوین را با ترکیب کامل و سیستمی کاملا هجومی مقابل تیم شاهین تهران به میدان خواهد فرستاد زیرا برای اینکه شانس صعود به مرحله دوم لیگ آزادگان را داشته باشند، بدون تعارف باید در این دیدار سه امتیاز را کسب کنند.
اما این مسابقه که دیدار برگشت دو تیم در لیگ این فصل به شمار می‌رود، در حالی به میزبانی تیم فوتبال صبای نوین قم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود که در دیدار رفت بازی دو تیم به لطف داور مسابقه که به سود تیم شاهین تهران اعلام پنالتی کرد، در پایان به تساوی یک بر یک رسیدند.

در این مسابقه که دومین دیدار خارج از خانه تیم فوتبال امید صبای نوین قم در گروه دوم از دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان محسوب می‌شد، صبای نوین بعد از موفقیتی که در هفته‌های اول تا چهارم به دست آورده بود به چهارمین پیروزی خود می‌اندیشید اما در نهایت با یک امتیاز حاصل از تساوی این مسابقه به کار خود پایان داد.

این دیدار در حالی با تساوی یک بر یک و تقسیم امتیاز‌ها به پایان رسید که نیمه نخست گل برتری را برای تیم فوتبال صبای نوین قم در بر داشت اما در نیمه دوم بازی داور مسابقه به سود تیم شاهین تهران اعلام پنالتی کرد و بدین ترتیب با گل شدن این توپ، صبای نوین قم و شاهین تهران امتیازات را تقسیم کردند.

تیم فوتبال صبای نوین قم در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های فوتبال شاهین کرج، مهد خودرو، طلایه‌داران سرخپوشان بوئین زهرا، آرمین قزوین، عقاب تهران، شاهین تهران، شهرداری چابکسر، شهرداری لنگرود و البرز شهرداری زنجان همگروه است.

صبای نوین در هفته گذشته رقابتهای لیگ دسته سوم فوتبال باشگاههای کشور جام آزادگان در دیداری خارج از خانه مقابل تیم فوتبال شهرداری آستارا تن به شکست دو بر یک داد تا برای هفتمین هفته متوالی از کسب پیروزی محروم بماند.