مدافع پرسپولیس: سروش و ترابی به هت تریک قهرمانی کمک می کنند

محمد انصاری مدافع بااخلاق پرسپولیس به تازگی با وجود داشتن پیشنهاد‌های خارجی قرارداد خود را با سرخپوشان تمدید کرد. انصاری که در اردوی آخر قبل از جام جهانی نتوانست مسافر روسیه شود، ولی بسیار امیدوار است در لیست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشد. انصاری که به همراه پرسپولیس در اردوی کرواسی حضور دارد شرایط این اردو را بسیار مساعد می‌داند. گفت‌وگوی اختصاصی ما با انصاری را می‌خوانید.
 آقای انصاری از اردوی پرسپولیس در کرواسی شروع کنیم؛ شرایط اردو چگونه است؟
اردو شرایط بسیار خوب و ایده‌آلی دارد. کشور کرواسی شرایط آب و هوایی خوبی دارد و کمپی که ما در آن حضور داریم امکانات فوق‌العاده‌ای دارد که می‌شود از آن به بهترین نحو استفاده کرد.
 شنیدیم تمرینات مارکو (بدنساز پرسپولیس) بسیار سنگین است و به نوعی نفس بچه‌ها را گرفته...
بله دقیقاً همین‌طور است. مارکو اینجا میدان خوبی دیده و تا می‌تواند به ما فشار می‌آورد. واقعاً فشار تمرینات بدنسازی زیاد است، ولی برای موفقیت در طول فصل برای تیم لازم است.
 پرسپولیس می‌تواند فصل آینده در قهرمانی هت‌تریک کند؟
تیم ما توانایی بالایی دارد و بازیکنان خوبی در آن حضور دارند و ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم نتایج گذشته را تکرار و در قهرمانی هت‌تریک کنیم. با این که پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته است، ولی باشگاه توانسته از الان برای نیم‌فصل دوم بازیکنانی مثل ترابی و رفیعی را به خدمت بگیرد تا جایگزین نفرات جداشده کند. برای تمام بازیکنانی که از تیم جدا شدند آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم با اضافه شدن بازیکنان جدید، تیم روند خوب خود را حفظ کند و بازیکنانی مثل سروش و ترابی بتوانند در هت‌تریک قهرمانی به پرسپولیس کمک کنند.
 عملکرد تیم ملی را در جام جهانی چطور دیدید؟
همان‌طور که همه دیدند تیم ملی نمایش بسیار خوبی در جام جهانی داشت، طوری که مردم از عملکرد تیم ملی رضایت داشتند. بازیکنان تیم ملی هر چه در توان داشتند برای سربلندی و موفقیت ایران گذاشتند.
 نمایش بیرانوند و امیری هم که تحسین‌برانگیز بود...
بله واقعاً وحید و علیرضا عالی کار کردند و من از عملکرد آن‌ها در جام جهانی لذت بردم و خیلی از این بابت خوشحالم.
 برای جام ملت‌های آسیا چقدر امیدواری که در لیست نهایی تیم ملی حضور داشته باشی؟
همه بازیکنان فوتبال ایران باید امیدوار به حضور در تیم ملی باشند و من هم جزو همین بازیکنان هستم و سعی می‌کنم با علمکردم بتوانم در لیست نهایی تیم ملی حضور داشته باشم.
 به نظر شما تیم ملی می‌تواند قهرمان آسیا شود؟
من فکر می‌کنم ایران یکی از اصلی‌ترین شانس‌های قهرمانی جام ملت‌های آسیا در امارات خواهد بود.
 و سؤال آخر این که دوست داری کدام تیم قهرمان جام جهانی شود؟
برزیل.