پیش بینی پرسپولیسی سابق درباره قهرمان جام جهانی

از بنگر در این مورد سؤال می‌کنیم که او می‌گوید: واقعیت این است که من دوست دارم یک فصل دیگر بازی کنم و تصمیم من برای خداحافظی قطعی نیست. با توجه به شرایطی که دارم، حتماً باید در تهران باشم ولی هنوز شرایط برای حضورم در یکی از تیم‌های تهرانی مهیا نشده است. 

از بنگر می‌پرسیم اگر از تیم‌های تهرانی حاضر در لیگ دسته اول پیشنهاد داشته باشد آیا حاضر است در این تیم‌ها بازی کند که او می‌گوید: اگر شرایط تیم مورد نظر خوب باشد، بدم نمی‌آید که بازی کنم و باید ببینم شرایط چگونه پیش خواهد رفت. اگر پیشنهادی هم نداشته باشم تصمیم به خداحافظی خواهم گرفت. بالاخره فوتبالیست یک روزی باید از دنیای فوتبال خداحافظی کند. 

از بنگر در مورد جام جهانی سؤال می‌کنیم و اینکه طرفدار چه تیمی است، او می‌گوید: من آرژانتین را دوست داشتم که متأسفانه حذف شد، برزیل و اسپانیا را هم دوست دارم که اسپانیا هم حذف شد. حالا امیدوارم برزیل بتواند قهرمان جام جهانی شود. فکر کنم فرانسه و برزیل شانس قهرمانی دارند. 

از بنگر در مورد عملکرد تیم ملی سؤال می‌کنیم و اینکه برخی معتقدند ایران کار چندان مهمی را در جام جهانی انجام نداد. او، اما در این زمینه می‌گوید: ما با برنامه بازی کردیم و بچه‌ها در این جام جهانی از جان مایه گذاشتند. این درست است که نباید بیش از حد خوشحال باشیم ولی به هر حال خیلی‌ها قبل از جام جهانی خیال می‌کردند که ۶ گل از پرتغال و اسپانیا می‌خوریم ولی در نهایت ما ۴ امتیاز گرفتیم و عملکرد تیم ملی در جام جهانی خوب بود.