جهانبخش هم می‌خواست خداحافظی کند!

تیم ملی ایران در جام جهانی عملکرد خوبی داشت و اکثر بازیکنان تلاش خود را کردند. علیرضا جهانبخش وینگر راست تیم ملی هم از جمله بازیکنانی بود که در زمین دوید تا بهترین بازی‌ها را انجام دهد. قبل از جام انتظارات از علیرضا بسیار بالا بود. وقتی از او در این‌باره پرسیدیم، گفت: «بله، دقیقاً همین‌طور است. اینکه آقای گل هلند شدم، یعنی توقعات از من بالا رفته و امیدوارم این توقعات را جواب دهم.»

در بازی اول، او مثل خیلی از بازیکنان تیم ملی تلاش کرد و در اواخر بازی عضله دوقلوی پایش گرفت. کی‌روش تصمیم گرفت در بازی دوم جهانبخش را نیمکت‌نشین کند. علیرضا وقتی برابر اسپانیا به عنوان یار ذخیره به میدان رفت، نتوانست مانع شکست ایران شود. در بازی پرتغال هم از ابتدا در ترکیب بود و با اینکه خوب بازی می‌کرد، از سوی کی‌روش تعویض شد. در مجموع عملکردی که علیرضا در زمین مسابقه داشت، باعث شد تا انتقاد‌هایی در فضای مجازی از او شود. بعضی‌ها هم در پیج علیرضا چیز‌هایی برایش نوشتند که باعث ناراحتی‌اش شد. همین اتفاقات برای سردار آزمون هم رخ داد و این بازیکن تصمیم گرفت از تیم ملی خداحافظی کند، اما بد نیست بدانید علیرضا جهانبخش هم تصمیم گرفته بود از تیم ملی خداحافظی کند و لحظه آخر منصرف شد!

آن‌طور که متوجه شدیم، علیرضا به خاطر جوی که در فضای مجازی علیه‌اش به راه افتاد، می‌خواست مثل سردار نامه خداحافظی منتشر کند. او و آزمون در این‌باره حرف زده بودند، ولی سردار خداحافظی کرد و علیرضا نه. این بازیکن بعد از کمی فکر کردن به این نتیجه رسید که باید بایستد و مبارزه کند؛ به همین خاطر خداحافظی را بی‌خیال شد و به سردار هم توصیه کرد تا توجهی به فضای مجازی نداشته باشد.

در ایام برگزاری جام جهانی اکثر هواداران پشت تیم ملی بودند و از بازیکنان حمایت کردند، ولی عده‌ای در فضای مجازی، با فحاشی به بازیکنان و خانواده‌های‌شان، آن‌ها را ناراحت کردند. چند بازیکن تیم ملی هم به خاطر این رفتار‌ها ناراضی بودند و حتی بعضی‌ها تصمیم گرفتند تا پیج خود را ببندند. یکی از بازیکنان تیم ملی که می‌گفت: صفحه خود را به یک ادمین سپرده و اصلاً خبر ندارد چه پیام‌هایی در آن ارسال می‌شود. او به دیگر بازیکنان تیم هم پیشنهاد داده تا چنین کاری کنند و مدام در پیج نباشند.