به گزارش ايسنا و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال ، بر اساس اعلام كنفدراسيون فوتبال آسيا ديدار تيم هاي بانياس امارات و العربي قطر از گروه دوم در ابوظبي كه در تاريخ ۱۶ اسفند ۹۰برگزارخواهد شد را عليرضا فغاني سوت خواهد زد و محمدرضا ابوالفضلي و سعيد علي ن‍ژاديان كمك هاي او خواهند بود. داور چهارم اين بازي محسن قهرماني است.

در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در گروه هشتم که بین تیمهای چونبوک هیوندای موتورز کره‌جنوبی و گوانگجو چین درتاریخ ۱۷ اسفند ۹۰ در جونجوی کره جنوبی برگزار می شود سعیدمظفری زاده به عنوان داور وسط و رضاسخندان و غلامحسین کهوری هم به عنوان کمک داور دوم قضاوت خواهند کرد. داور چهارم اکبر بخشی زاده خواهد بود.

داوران ایرانی در رقابتهای اف سی کاپ هم قضاوت می کنند و در دیدار گروه چهارم برنده دیدار الشباب امارات و نفتچی ازبکستان در مقابل الوحده اردن که ممکن است در دوبی یا فرگانای ازبکستان در تاریخ ۱۷ اسفند ۹۰برگزار شود هدایت ممبینی به عنوان داور وسط قضاوت خواهد کرد و دو کمک از قطر و سوریه او را در این بازی یاری خواهند کرد. داور چهارم هم از کشور سوریه خواهد بود.

در ديگر ديدار اف سي كاپ در گروه اول القادسيه كويت در مقابل السواق عمان كه در ۱۶ اسفند ۹۰ در كويت برگزار مي شود يدالله جهانبازي داور وسط و كمك هايش به ترتيب محمد رضا منصوري از ايران و كوريا شاجي از هند خواهد بود. داور چهارم از كشور هند خواهد بود.