یک ژاپنی و یک کره‌ای در بین ۱۰ ستاره جام جهانی

جام جهانی روسیه به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود و چهره تیم‌های راه یافته به مراحل پایانی جام جهانی در حال مشخص شدن است. در این بین، سایت فورفورتو در گزارشی به معرفی ۱۰ ستاره جام جهانی پرداخت که کمتر کسی انتظار شنیدن نام‌های آن‌ها را داشت.

تاکاشی اینوی ژاپنی در رده دوم و چو هیون وو کره‌ای در رده نهم قرار گرفته است. این دو تنها بازیکنان آسیایی هستند که در بین ۱۰ ستاره جام قرار گرفتند.

تاکاشی اینوی: به نظر می‌رسد رئال بتیس با خرید این ژاپنی چند هفته قبل از شروع جام بهترین کار ممکن را کرده است. او در جام جهانی خصوصا بازی مقابل بلژیک بسیار خوب ظاهر شد تا در رده دوم برترین بازیکنان جام جهانی که کمتر کسی انتظار شنیدن نام آن‌ها را داشت قرار گیرد. قطعا این ستاره ۳۰ ساله می‌تواند در ادامه تا چندی دیگر در تیم فوتبال ژاپن انجام وظیفه کند.

چو هیون وو: این بازیکن کره‌ای نیز در جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشت تا مورد تمجید کارشناسان فوتبال کشورش و جام جهانی قرار گیرد. او در انتخابی جام جهانی دروازه‌بان سوم کره بود، ولی درخشش او در تیم دائه‌گو باعث شد او در بازی‌های جام جهانی برای تیم ملی کشورش به میدان برود. درخشش او در بازی برابر آلمان باعث شد تا نام این ستاره کره‌ای بار‌ها شنیده شود.

در صدر این فهرست، نام هروینگ لوزانو مکزیکی دیده می‌شود.