به گزارش افکار نیوز محمود رشیدی نایب رئیس فدراسیون جودو در گفتوگو با فارس، اظهار داشت: روز گذشته قبل از اینکه "جیرو" از ایران برود با حضور در فدراسیون از وی تقدیر و تشکر کردیم و حقوق ۸ ماه کار وی را پرداخت کردیم. البته شنیدم او در آخرین مصاحبههای خود عنوان کرده که مرا از تیم ملی اخراج کردند که اینطور نبوده است.
رشیدی در مورد ادعای " جیرو " در مورد اینکه قرارداد وی در ایتالیا امضا شده است، گفت: ‌ بنده چیزهای عجیبی شنیدم که وی گفته است روز اول برای مربیگری به ایران نیامده است؛ اما باید عرض کنم ایشان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی ایران بوده و پس از انتخاب در کمیته ملی المپیک در حضور افشارزاده و امینی قرارداد وی ثبت شده است.

نایب رئیس فدراسیون جودو در پاسخ به سؤال فارس مبنی بر اینکه جیرو ادعا کرده که مسئولان فدراسیون به او گفته‌اند که از وی یک فیلم دارند که باید از ایران برود، اظهار داشت: مشکلات فراوانی داشت و شنیدم که با ملی‌پوشان به میهمانی رفته و در آن محل در حال مصرف مواد مخدر بوده که یکی از ملی‌پوشان جوان از وی به طور پنهانی فیلم گرفته است.

وی در پایان اظهار داشت: "جیرو" یکی از نابغههای جودوی دنیا است که دو بار در المپیک خوش درخشیده است؛ اما این دلیل نمیشود که یک ورزشکار موفق مربی موفقی هم باشد. وی در طول این چندماه در ایران نتوانست خواستههای ما را برآورده کند و ما بارها به او اعلام کرده بودیم که برنامههای خود را به ما ارائه کند که متاسفانه هیچگاه برنامهای را به ما ارائه نداد. نمیدانم چرا او ادعا کرده که خواستههایش برآورده نشده است چون ما هر آنچه که وی خواست را تقدیم کردیم و تنها هواپیمای شخصی برای او تهیه نکردیم.