برنامه دیدار های مرحله نیمه نهایی جام جهانی روسیه

از مجموع ۳۲ تیم راه یافته به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، حالا تنها چهار تیم برای رقابت برای رسیدن به جام قهرمانی بیست و یکم باقی مانده اند و هر کدام تلاش می‌کنند تا خود این بار قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ شوند.

در اولین رقابت از مرحله نیمه نهایی جام جهانی روز سه شنبه (۱۹ تیر ماه) تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و بلژیک به مصاف یکدیگر می‌روند تا تنها یک تیم از بهترین‌های جام جهانی ۲۰۱۸ در این رقابت بتواند جواز صعود به دور بعدی جام جهانی روسیه را کسب کند. تیم ملی بلژیک در این دوره از جام جهانی روسیه توانسته تیم‌های قدرتمند همانند انگلیس، برزیل و ژاپن را از میان برداشته تا در این مرحله با فرانسه که این تیم نیز تیم‌های قدرتمندی همانند آرژانتین، اروگوئه را حذف کرده و به نوعی خاطره قهرمانی فرانسه با زین‌الدین زیدان را یاد آوری کند.

در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام جهانی در روز چهار شنبه (۲۰ تیر ماه)، تیم‌های کرواسی و انگلیس به مصاف هم می‌روند. انگلیس به همراه دروازه بان فوق العاده خود و در ادامه بازیکنان یک دست و جوانی که در زمین دارد توانسته تا این مرحله صعود کرده و کیفیت بالایلیگ برتر فوتبال خود را به رخ دیگران بکشد و با استفاده از تکنیک همیشگی خود بسیاری از تیم‌های بزرگ را نیز شکست دهد.اما تیم رقیب، کرواسی شگفتی ساز است. تیمی که از همان ابتدای مسابقات تیم‌های بزرگی همانند آرژانتین را در هم کوبید و در ادامه با کاپیتان قدرتمند خود، لوکا مودریچ به یکی از بهترین تیم‌هایی تبدیل شده است که در این دوره از جام جهانی روسه حضور دارد.

برنامه مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه

سه شنبه 19 تیرماه

فرانسه - بلژیک

ساعت 22:30

استادیوم سن پترزبورگ

چهارشنبه 20 تیرماه

کرواسی - انگلیس

ساعت 22:30

استادیوم لوژنیکی