به گزارش افکار نیوز به نقل از پارس فوتبال دات کام ،جلسه کی روش عصر روز گذشته با علی کفاشیان برگزار شد. بحث اصلی در این جلسه به مشخص شدن وضعیت سرپرستی تیم و همچنین بازی های دوستانه اختصاص داشت.

کی روش قبل از آنکه به مرخصی برود، چارت مدیریتی تیم و همچنین نحوه فعالیت سرپرست آینده تیم ملی را در اختیار کفاشیان قرار داده بود.

براساس این چارت کی روش موقتا خودش در نقش سرپرست فعالیت خواهد کرد. او در جلسه روز گذشته هم اعلام کرد فعلا به سرپرست نیاز ندارد، اما مهدی خراطی دبیر کمیته تیم های ملی را به عنوان رابط خود با فدراسیون و همچنین حامد مومنی را به عنوان رابطش با تیم معرفی کرد.

کی روش همچنین برای حل مشکل سرپرستی در بازی های رسمی و مهم از کفاشیان خواست خود او یا یکی از اعضای هیئت رئیسه کنار تیم باشند. کی روش همچنین با ابراز رضایت از برنامه بازی دوستانه و اردوی تیم ملی قبل از بازی با قطر، ارائه برنامه بلندمدت خود و مسابقات تدارکاتی را بعد از قرعه کشی مرحله بعد مقدماتی جام جهانی موکول کرد.

او منتظر است تا حریفان ایران در مرحله بعد مشخص شوند تا براساس آن، لیست بازی های دوستانه تیم ملی را در اختیار فدراسیون قرار بدهد.