خبر خوش برای هواداران پرسپولیس

هر چند شکست تلخ ۵ بر یک پرسپولیس در دیدار دوستانه برابر آلومینیج اسلوونی باعث نگرانی هواداران این تیم شده، اما به همان نسبت بازگشت دو بازیکن این تیم باعث امیدواری گشت.

سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده دو مدافع میانی پرسپولیس که مصدومیت آن‌ها باعث نگرانی‌هایی شده بود، پس از حضور در دیدار دوستانه برابر حریف اسلوونی، صبح یکشنبه هم به طور کامل در تمرین سرخ‌پوشان حضور پیدا کردند. سیدجلال حسینی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده بود و به توصیه پزشکان چند روزی به استراحت پرداخت. این در حالی بود که گفته می‌شد کاپیتان باید یک هفته تا ۱۰ روز از تمرینات گروهی پرهیز کند و به احتمال فراوان به دیدار سوپرجام برابر استقلال تهران در روز ۲۹ تیرماه هم نخواهد رسید.

همچنین شجاع خلیل‌زاده نیز با آسیب‌دیدگی از ناحیه گردن و کمر مواجه بود و ۱۵ جلسه تمرین پرسپولیس را از دست داد. گفته می‌شد شجاع هم به دیدار سوپرجام برابر استقلال تهران نخواهد رسید، اما او هم دقایقی برابر آلومینیج اسلوونی به میدان رفت تا نشان دهد مشکلی برای همراهی پرسپولیس در روز ۲۹ تیرماه نخواهد داشت. حالا باید گفت خیال برانکو تا حدود زیادی از بابت مصدومیت دو مدافع کلیدی خود راحت شده است چرا که در غیاب سیدجلال و شجاع، فقط محمد انصاری را برای دفاع میانی در اختیار داشت.