هیچ استقلالی توسط اداره مالیات ممنوع الخروج نشده‌ است

طی روزهای گذشته شایعات فراوانی پیرامون بدهی مالیاتی بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال به اداره مالیات در رسانه‌های مختلف مطرح شده و حتی وقتی روز گذشته اتفاقاتی در فرودگاه امام برای شفر و دستیارانش رخ داد عنوان شد که این نفرات به دلیل بدهی مالیاتی ممنوع‌الخروج هستند اما مشکل به وجود آمده به دلیل بدهی مالیاتی نبوده است. از آنجا که مجوز پروانه کار شفر و دستیارانش در ایران به انقضا رسیده و استقلالی‌ها باید پروانه کار آنها را تمدید کنند مربی آلمانی و دستیارانش دچار مشکل خروج شدند.ضمن آنکه چند بازیکن استقلال هم به دلیل مشکل خروج قبل از خدمت مقدس سربازی باید مجوز لازم را برای خروج از کشور می‌گرفتند.

علیرضا خوشوقت مدیرکل امورمالیاتی شمیرانات در خصوص اینکه آیا شفر و دستیارانش به دلیل مشکل مالیاتی ممنوع‌الخروج بودند گفت:خیر، این مشکل از طرف اداراه مالیات نبود و آنها توسط اداره مالیات ممنوع الخروج نیستند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود تیام و جباروف نیز از طرف این اداره ممنوع الخروج هستند یا خیر گفت: این موضوع هم صحت ندارد و تیام و جباروف از طرف اداراه مالیات ممنوع الخروج نیستند.

غلامرضا قبله‌ای مدیر کل روابط عمومی سازمان مالیاتی هم در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه ایا از باشگاه استقلال کسی توسط اداراه مالیات ممنوع الخروج هستند یا خیر گفت: هر شخصی که در این مملکت کار می‌کند باید مالیاتش را بپردازد اما از طرف سازمان امور مالیاتی هیچ فردی فعلا ممنوع الخروج نشده است. باشگاه استقلال بدهی‌هایی به اداراه مالیات دارد اما هنوز این بدهی‌ها به مرحله‌ای نرسیده که به افرداد مختلف ابلاغ کنیم آنها ممنوع الخروج هستند. اگر هم شخصی در این روزها ممنوع الخروج شده از طرف سازمان امروز مالیاتی کشور نیست.

وی در پایان گفت: روز گذشته هم خبری پیرامون مرحوم هادی نوروزی منتشر شد که آن را تکذیب کردیم زیرا اصلا صحت نداشت.