ایرانی‌ها رکورد جهان را شکستند

در دومین روز از سومین دوره رقابت‌های پاورلیفتینگ دانشجویان جهان دو مدال طلا و یک نقره توسط محمد رئیسی برای کاروان دانشجویان ایران به دست آمد.

بنابراین گزارش محمد رئیسی در دسته ۸۴ کیلو گرم در حرکات اسکات با ثبت وزنه ۲۷۷/۵کیلوگرمی مدال طلا بدست آورد نماینده کشور روسیه با ثبت وزنه ۲۵۷/۵ در این حرکت دوم شد ونماینده کشورلهستان با ثبت وزنه ۲۵۵ سوم شد .

ریسی با ثبت حرکت ۱۴۷/۵ در حرکت پرس سینه نتوانست مدالی کسب کند در این حرکت نماینده ای از کشور آمریکا با ثبت رکورد ۱۷۵/۵ مدال طلا این حرکت را بدست آورد.

ریسی در حرکت لیفت نیز توانست با ثبت رکورد ۲۹۲/۵ علی رقم اینکه نفر اول از کشور نیز همین وزنه را ثبت کرده بود به مدال نقره دست یابد

در نهایت محمد ریسی توانست با ثبت رکورد مجموع ۷۱۷/۵ رکود دانشجویان جهان را ۱۷/۵ در کیلوگرم ارتقا دهد و تا این لحظه بهترین ورزشکار واورال این دوره از مسابقات باشد.تا این لحظه تیم دانشگاه پیام نور با ۱۸ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

پیش از این دانشجویان کشورمان صاحب یک‌مدال نقره توسط نوید یزدانی شده بود.همچنین سیدمحسن سالاری نژاد در دسته ۹۳ امروز به مصاف رقبای خود می رود.

لازم به توضیح است سومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان جهان ازتاریخ ۱۷ الی ۲۳ تیرماه به میزبانی پلزن کشور چک در حال برگزاری است که تیم پاورلیفتینگ دانشگاه پیام نور به نمایندگی از کشورمان در این دوره از مسابقات حضوردارد.