رضایت تراکتوری‌ها از تمرین با سرمربی سابق رئال

تراکتورسازی در این فصل، یکی از کم‌ستاره‌ترین تیم‌های لیگ است و مدیران این باشگاه به اندازه سال‌های قبل، ستاره‌های ریز و درشت را به تیم‌شان اضافه نکرده‌اند، اما با این حال، آن‌ها به توشاک اعتماد کامل دارند. 

با برخی از بازیکنان تراکتورسازی در اردوی ترکیه ارتباط کوتاهی برقرار کردیم و متوجه شدیم آن‌ها از تنوع تاکتیکی و تمرینات جذاب توشاک لذت می‌برند و اعتقاد دارند سرمربی پیشین رئال، یک مربی مهربان است و با حضور او، تراکتورسازی در فصل آینده می‌تواند دست به کار‌های بزرگی بزند. توشاک البته راه‌های خبری را بسته و بازیکنان حق مصاحبه ندارند تا این تیم در آرامش کامل و به دور از هیاهوی رسانه‌ای تمریناتش را دنبال کند، اما با این حال، بازیکنان تراکتورسازی از کار کردن با این مربی باتجربه و ولزی لذت می‌برند. 

خبر دیگری که از اردو به دست‌مان رسید نیز در نوع خود جالب است. همان‌طور که قبلاً نیز در همین روزنامه خواندید جان توشاک قبل از امضای قرارداد با باشگاه تراکتورسازی، یک شرط مهم داشت؛ اینکه اساساً در مورد انتخاب بازیکنانش حرف اول و آخر را بزند. البته قبل از حضور او در تراکتورسازی، رضا مهاجری و رسول خطیبی توانستند چند بازیکن برای سرخ‌های غرب کشور انتخاب کنند و با آن‌ها قرارداد ببندند، اما از این به بعد، این توشاک است که اقدام به جذب بازیکن جدید یا تصمیم‌گیری در خصوص بازیکنان کنونی تیم می‌کند. 

طبق شنیده‌های ما، او در اردوی ترکیه از چند بازیکن آفریقایی، برزیلی و اروپایی (اکثراً از مرکز اروپا و کشور‌هایی که قیمت بازیکنان‌شان پایین‌تر است) دعوت کرده تا تست فنی بدهند و از میان آنها، یک مدافع، یک هافبک و یک مهاجم انتخاب خواهد کرد. 

یکی از این بازیکنان که اهل کشور کامرون است، حسابی چشم توشاک را گرفته و سرمربی تراکتورسازان در صدد عقد قرارداد با این بازیکن است تا خط حمله تیمش را قدرتمند کند. بازیکنی که البته قیمت بالایی هم ندارد و باشگاه به راحتی می‌تواند او را جذب کند. 

از سوی دیگر، یک هافبک میانی از کشور نیجریه برای حضور در تراکتورسازی مورد توجه کادر فنی قرار گرفته تا بتواند جای خالی مهدی کیانی را پر کند. جذب این بازیکن برای باشگاه تراکتورسازی حداکثر ۹۰۰ میلیون تومان خرج در پی دارد، اما می‌تواند به بالا رفتن کیفیت تیم کمک کند. 

توشاک همچنین منتظر است گزینه‌های جدیدی را در تیمش تست کرده و در همان اردوی ترکیه، به لیست خود اضافه کند. فعلاً این دو بازیکن نزدیک‌ترین بازیکنان به لیست توشاک هستند و سرمربی پیشین رئال‌مادرید به حضور آن‌ها در تمرینات تیمش نمره قبولی داده است. توشاک به خاطر کارنامه جذابی که دارد، می‌خواهد فصل آینده برای کسب قهرمانی، تیمش را به لیگ بیاورد و از این رو، نیاز به بهترین بازیکنان ممکن برای شروع فصل دارد.