دعوای جدید برانکو و کی‌روش کلید می خورد؟!

به نظر می‌رسید استقلالی‌ها به هدف خود رسیده باشند در شرایطی که باشگاه پرسپولیس هم بیکار نماند و شرط گذاشت: «فقط زمانی در سوپرجام برابر استقلال بازی می‌کنیم که محرومیت ما به پایان رسیده باشد و بتوانیم از بازیکنان جدید خود استفاده کنیم!»

این در حالی است که دوستان سازمان لیگ در مصاحبه‌های اخیر خود به کرات اعلام کردند سوپرجام در تاریخ ۲۹ تیر برگزار شده و تغییری هم در کار نخواهد بود. سوپرجام لغو نشد، اما با انصراف آبی‌ها جام به پرسپولیس رسید تا دعوای جدید کارلوس کی روش و برانکو کلید نخورد!

تعجب نکنید! به نظر می‌رسید برانکو و کی‌روش فتیله درگیری خود را پایین کشیده باشند، ولی اگر سوپرجام به زمستان موکول می‌شد، شاهد درگیری‌های تازه بین دو مربی مشهور خارجی شاغل در ایران بودیم. توجه داشته باشید برانکو پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی خود می‌خواست با تمام قوا به مصاف استقلال تهران در سوپرجام برود و حاضر هم نبود ملی‌پوشان پرسپولیس را در آن مقطع در اختیار تیم ملی بگذارد. از طرف دیگر کارلوس کی روش هم کسی نبود که جلوی برانکو و پرسپولیسی‌ها یا هر مربی و باشگاه دیگری کوتاه بیاید و برای آماده‌سازی و اردوی تیم ملی ملی‌پوشان را می‌خواهد.

موضوع اصلی اولین دعوای برانکو و کی‌روش هم بر سر همین مسئله بود که تا پایان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و همین اواخر هم ادامه پیدا کرد. وینفرد شفر هم که می‌دانست تیمش آماده نیست و ۳ ملی‌پوش خود را به دلیل جدایی، مصدومیت یا پیشنهادات رسیده از ترکیه در اختیار ندارد، خواستار لغو سوپرجام شد تا به دعوای جدید کی‌روش و برانکو کمک کند، اما با تصمیم سازمان لیگ این مهم اتفاق نیفتاد یا این که حداقل این دو به خاطر سوپرجام به جان یکدیگر نیفتادند!