بررسی نتایج و میراث جام جهانی ۲۰۱۸ با پوتین

ولادیمیر پوتین فردا (جمعه) برای شرکت در نشست شورای ورزش با اعضای هیئت نظارت بر سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال به شهر کالینینگراد سفر می‌کند.

سرویس رسانه دفتر ریاست‌جمهوری روسیه با انتشار این خبر اعلام کرد: در نشست کالینینگراد درباره نتایج میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال و نحوه استفاده از میراث رقابت‌ها صحبت خواهد شد. ولادیمیر پوتین همچنین به ورزشگاه کالینینگراد که میزبان دیدار‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود می‌رود تا با بازیکنان جوان و داوطلبان افتخاری این رقابت‌ها دیدار کند.

رئیس‌جمهور روسیه پس از پایان جام جهانی ۲۰۱۸ تلاش‌های کمیته سازماندهی این رقابت‌ها و تیم ملی فوتبال کشورش را مورد ستایش قرار داد. وی همچنین اعلام کرد که با اعضای تیم ملی فوتبال روسیه نیز به زودی دیدار خواهد کرد.

خبر دیگر از بازتاب‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با وجود پایان یافتن آن اهدای مدال نقره این رقابت‌ها به بازیکن اخراجی تیم ملی فوتبال کرواسی است.

سرویس رسانه‌ای فدراسیون فوتبال کرواسی اعلام کرد: با تصمیم بازیکنان و کادر فنی مدال نقره جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به نیکولا کالینیچ اهدا می‌شود.

نیکولا کالینیچ در زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تصمیم زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی اخراج و به کشورش بازگشت.