پیروانی: دژاگه تمایل به بازی در اروپا را دارد

امیر حسین پیروانی مربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اینکه یک بازیکن آفریقایی در لیست خرید این باشگاه قرار دارد، اظهار کرد: بله 2 گزینه خارجی در پست هافبک درنظر داریم  که یکی از آنها ملیت آفریقایی دارد و برای جذب سومین بازیکن خارجی خود به زودی به جمع بندی نهایی می رسیم. همچنین زمان کافی برای جذب بازیکنان مدنظر خود داریم و لیست خود را تا پایان هفته بعد تکمیل می کنیم. 

 

بازیکنان خوب خارجی از لیگ های معتبر اروپایی جذب کردیم 

 

او ادامه داد: فلسفه باشگاه تراکتورسازی این است که بازیکنان خوب خارجی از لیگ های معتبر اروپایی جذب کند که تاکنون به لیگ برتر کشورمان نیامدند و کمیته فنی باشگاه موشکافه و ریزبینانه کارنامه بازیکنان خارجی را بررسی می کند تا بازیکنان خوب از لحاظ فنی و جسمانی به خدمت بگیریم. 

پیروانی درباره اینکه بازیکنان خارجی باکیفیت کمتری در لیگ ایران حضور داشتند، گفت: به طور حتم بازیکنان خارجی که امسال به ترکیب تیم تراکتورسازی اضافه شدند از لحاظ فنی تاثیر گذار خواهند بود. 

مربی تیم تراکتورسازی درباره پیشنهاد به اشکان دژاگه بیان کرد: صحبتهای لازم با دژاگه صورت گرفته است اما او تمایل دارد که در اروپا بازی کند و بعید است به تیم ما بپیوندد.

توشاک همه بازیکنان جذب شده را تایید کرد 

او درباره اینکه 2 بازیکن داخلی جذب شده مورد پسند توشاک قرار نگرفتند، گفت: این موضوع صحت ندارد و خوشبختانه توشاک سرمربی تیم تراکتورسازی همه بازیکنان جذب شده را تایید کرده است و مشکل خاصی نیست. به هر حال  توشاک تفکرات خاص خود را دارد وبازیکنان مطابق تاکنیک این سرمربی جذب می شوند. 

حداکثر استفاده را از اردوی ترکیه کردیم 

پیروانی درباره ارزیابی اش از اردوی ترکیه بیان کرد: اردوی خوبی در ترکیه برگزار کردیم و بحث هماهنگی بازیکنان، مرور تاکنیک ها، تمرینات بدنسازی و برگزاری بازی های تدارکاتی با تیم های خوب جزء برنامه هایمان در این اردو بود و حداکثر استفاده را از اردوی ترکیه کردیم. 

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره تاثیر اردوی ترکیه در آماده سازی این تیم در لیگ هجدهم گفت: به طور حنم این اردو برای آمادگی و هماهنگ شدن بازیکنان برای فصل جدید تاثیر گذار است و بازیکنان با تاکنیک مدنظر توشاک در بازی های تدارکاتی شناخت پیدا کردند. 

او درباره برنامه تراکتورسازی برای فصل هجدهم تصریح کرد: تیم تراکتورسازی فصل گذشته از پنجره نقل و انتقالات محروم بود و چند بازیکن خوب هم از دست داده است اما تاکنون بازیکنان خوبی جذب کردیم و زمان لازم هم برای هماهنگی بازیکنان با یکدیگر ار داشتیم و به یک هارمونی خوبی دست یافتیم. 

پیروانی در پایان درباره نخستین بازی تراکتورسازی برابر تیم نفت مسجد سلیمان در لیگ هجدهم خاطر نشان کرد: بازی سختی برابر نفت مسجد سلیمان پیش رو داریم که همه تلاش خود را می کنیم که با همه داشته هایمان به مصاف حریف خود برویم و گام اول را با کسب نتیجه خوب محکم برداریم.