واکنش رئیس هیات مدیره پرسپولیس به لژیونر شدن وحید امیری

جعفر کاشانی درباره پیوستن وحید امیری به باشگاه ترابوزان ترکیه اظهار کرد: شرایط تیم ترابوزان ترکیه از لحاظ مالی بهتر بود و وحید امیری تصمیم گرفت به این تیم ترکیه ای بپیوندد و برای این بازیکن در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می کنم. به هر حال این بازیکن با رفتار و کردار مناسبش می تواند سفیر ایران در ترکیه باشد.

او ادامه داد: آرزویم این است که بازیکنان پرسپولیس در باشگاه های بزرگ دنیا بازی کنند اما آنها باید با فرهنگ اروپایی ها از قبل آشنا باشند تا در آنجا با مشکل مواجه نشوند. گرشاسبی مدیریت باشگاه همه سعی و تلاش خود را برای حفظ امیری انجام داد اما او تصمیم گرفت که به تیم ترکیه ای بپیوندد.

بازیکنان جوان و مستعد می توانند جای خالی امیری را پر کنند 

کاشانی درباره اینکه جدایی امیری باعث تضعیف پرسپولیس می شود، گفت: نه، باشگاه پرسپولیس با جدایی امیری با مشکل مواجه نمی شود چرا که بازیکنان جوان و مستعد به خوبی می توانند جای خالی امیری را پر کنند. همچنین ما باید به زیر ساختارهای باشگاه توجه کنیم و تیم های پایه قدرتمند داشته باشیم تا در زمان محرومیت بتوانیم از آنها استفاده کنیم. برنامه های تیم های پایه باید زیر نظر برانکو تنظیم شود و او باید در طول هفته چندین جلسه با مربیان تیم های پایه برگزار کند تا چند جوان با استعداد به تیم بزرگسالان انتقال یابند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه حضور در لیگ ترکیه برای رشد و پیشرفت بازیکنان ایرانی مناسب است، گفت: به هر حال بازیکنان ایرانی خلاقیت و توانایی لازم را دارند و آنها می توانند استعداد خود را در لیگ ترکیه نشان بدهند. امیدوارم بازیکنان ایرانی بتوانند از ترکیه به سایر کشورهای صاحب فوتبال انتقال یابند و باعث پویایی فرهنگ کشورمان شوند. 

او در پایان خاطر نشان کرد: باشگاه پرسپولیس از انتقال بازیکنان به خارج از کشور می تواند درآمد زایی کند اما باید در ابتدا زیر ساختارهای خود را تقویت کنیم تا تیم بعد از جدایی بازیکنان دچار مشکل نشود.