صحبت های برانکو در مورد پرسپولیس و جانشین جدید برای وحید امیری

برانکو ایوانکوویچ در مورد آخرین وضعیت تیمش در فاصله یک هفته مانده به شروع مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: شرایط تیم از هر نظر عالی است. بازیکنان سخت در حال تمرین هستند و در شرایطی وارد مسابقات می‌شویم که چهار بازیکن اصلی‌مان را از دست داده‌ایم، با این حال این انتظار را از بازیکنان تیمم دارم که برای فصل جدید مسابقات آماده باشند تا شروع خوبی داشته باشیم.

وضعیت سروش به‌زودی مشخص می‌شود
وی درباره وضعیت سروش رفیعی و اینکه او در نهایت در نیم‌فصل راهی کدام تیم خواهد شد، تصریح کرد: سروش بیش از یک هفته است که با ما تمرین می‌کند و به‌زودی در مورد تیم نیم‌فصل او تصمیم خواهیم گرفت.

امیری در قهرمانی‌های ما نقش پررنگی داشت
سرمربی تیم پرسپولیس در واکنش به جدایی وحید امیری از تیمش عنوان کرد: برای وحید بهترین آرزوها را دارم. او از بهترین نفرات تیم من بود و در دو قهرمانی که کسب کردیم، نقش پررنگی داشت. فقط می‌توانم برای وحید آرزو کنم تا بهترین کیفیت خودش را در باشگاه ترابزون اسپور ارائه دهد.

از جدایی 4 بازیکن ضربه می‌خوریم
برانکو در پاسخ به این پرسش که «فکر نمی‌کنید جدایی بازیکن مهمی چون امیری از پرسپولیس به این تیم ضربه بزند؟»، یادآور شد: همان‌طور که گفتید وحید بازیکن مهمی برای پرسپولیس بود و قطعاً جدایی‌اش روی تیم ما تأثیر خود را خواهد گذاشت. ما چهار مهره اصلی‌مان را از دست دادیم و طبیعی است که از این مسئله ضربه بخوریم، با این حال دیگر بازیکنانم تمام تلاش خود را خواهند کرد تا همه چیز خوب پیش برود.

جانشین امیری آخر هفته مشخص می‌شود
وی در مورد اینکه برای جانشینی امیری چه بازیکنی را در تیمش مدنظر دارد، گفت: در این مورد باید تا آخر هفته منتظر بمانید. در بازی با پدیده مشخص می‌شود که چه بازیکنی جانشین امیری در ترکیب اصلی خواهد شد.

سوپرجام دیروز بود!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان راجع به اینکه آیا به تاریخ دیگری برای برگزاری سوپرجام فکر می‌کند یا نه، تصریح کرد: سوپرجام برای ما دیروز بود و تمام شد و رفت. ما دیگر به سوپرجام فکر نمی‌کنیم. تأکید می‌کنم این مسابقه دیروز بود و دلیلی ندارد دیگر به آن فکر کنیم.